stanna hemma eller?
Sitter just nu och väntar på att mitt 4:de mf på raken ska sätta igång och det känns allmänt skit just nu och min beslutsångest gör inte saken bättre
Jag har just nu praktik och har sådan beslutsångest om jag ska gå eller inte gå i morgon????
Jag har praktik på en skola, i en klass 3 och tycker det är jätteroligt! Skolan har personalbrist och jag känner att jag verkligen är en resurs i klassrummet då jag tar på mig ansvar och aktiviteter så lärarna kan optimera sin undervisning maximalt.
att gå: jag vill inte missa något från praktiken och det är obligatorisk 100% närvaro, dem räknar med mig i morgon så jag får skuldkänslor på tanken att stanna hemma
stanna hemma: jag blöder mer nu och har under eftermiddagen så fort jag rört mig blivit alldeles varm och svettig och får ont i magen....det känns bättre när jag tar det lugnt och inte rör på mig. Jag mår inte så bra egentligen. sätter det igång nu så kommer morgondagen bli den jobbigaste dagen för kroppen (om jag tänker på hur dem andra mf varit)
Så min fråga....stanna hemma eller gå, vad skulle ni göra???
(Jag känner spontant att jag vill stanna hemma och slippa ha detta måste att fungera normalt och vara socialt på topp....men åh, jag har samtidigt skuldkänslor för att "svika" mina handledare...)