• Anonym (Hur?)

Hur ta det i munnen?

Måste få lite tips.
    Min man har en dröm om att få komma i munnen på mig men jag tycker det verkar lite äckligt, men jag vill ju göra det skönt för honom. Har aldrig testat att göra det och gillar inte själva konsistensen på det.

Behöver lite tips på hur man kan göra det hela så att säga. Kanske inte är så äckligt som jag tror men har ju inte testat.

• Svar på tråden Hur ta det i munnen?
  • Anonym

Det är väl bara att suga honom tills han kommer så landar det i munnen så att säga. Personligen sväljer jag men man kan ju spotta ut det om man vill. Det är inte så äckligt som man kan tro tycker inte jag iaf. Det är en annorlunda smak dock.

• ezah

om du aldrig testat vet du ju inte.
    men hey, jag gör det titt som tätt och tänder på det och itne ens jag gillar det varje gång. konsistensen kan vara sådär, smaken kan vara sådär, jag har rätt svårt för hela kroppstempraturen...

men om du vill så tycker jag helt klart du ska prova. practise makes perfect.

man kan skilja på 'ta det i munnen' och 'svälja'.
    du kan ju alltid ta själva satsen i munnen och sen spotta ut det till en början.

sen på själva 'hur'-andet...
    jag har varit emd om två varianter.

1. jag suger av personen i fråga och han kommer i min mun/hals medan han har kvar kuken i munnen. kan på ett sätt vara lättare att svälja snabbt när man redan har det halvvägs ner i halsen, jag får dock rätt lätt brutala kväljningar av det.

2. innan det är dags för avfyrning tar han ut kuken ur min mun, runkar sista biten, jag gapar och han siktar. viss risk för sprut lite överallt om karln inte är så träffsäker, men bra på så sätt att man hinner 'stänga' halsen om man itne vill ha ner det där.

sen svälja eller spotta.
    vissa killar vill att man har sperma rinnande ner för hela hakan, andra vill att man sväljer.
    gör det du känner för om du känner för det alls. allt känns ovant i början, särskilt sväljandet kan ta ett tag att 'vänja sig vid'...

en jäkla utläggning så här mitt i natten :)

• Anonym (intressant)

Hmmm... har aldrig tänkt tanken på att svälja eller få den i munnen. Men just nu har jag en älskare som är otroligt fräsch. Hans kuk smakar såååå gott... så jag skulle nog gärna smaka satsen oxå faktiskt.

Tack för tipsen.

• Anonym (Biboy)
    Anonym (Hur?) skrev 2010-05-02 22:22:58 följande:
    Måste få lite tips.Min man har en dröm om att få komma i munnen på mig men jag tycker det verkar lite äckligt, men jag vill ju göra det skönt för honom. Har aldrig testat att göra det och gillar inte själva konsistensen på det. Behöver lite tips på hur man kan göra det hela så att säga. Kanske inte är så äckligt som jag tror men har ju inte testat.
    Tycker själv att detta är lite upphajpat. Det är bara att suga, och sen svälja fort när han kommer så känner man inte så mycket. Tänker man för mycket så är man redan inställd på att det skall vara äckligt...och surprise surprise, det blir det.
  • redneck girl

man suger,sväljer el spottar ut.beroende på tycke och smak.jag suger och sväljer gärna.kan inte tycka det är äckligt.

• Anonym (Hur?)
    ezah skrev 2010-05-03 00:31:24 följande:
    om du aldrig testat vet du ju inte.men hey, jag gör det titt som tätt och tänder på det och itne ens jag gillar det varje gång. konsistensen kan vara sådär, smaken kan vara sådär, jag har rätt svårt för hela kroppstempraturen...men om du vill så tycker jag helt klart du ska prova. practise makes perfect.man kan skilja på 'ta det i munnen' och 'svälja'.du kan ju alltid ta själva satsen i munnen och sen spotta ut det till en början.sen på själva 'hur'-andet...jag har varit emd om två varianter.1. jag suger av personen i fråga och han kommer i min mun/hals medan han har kvar kuken i munnen. kan på ett sätt vara lättare att svälja snabbt när man redan har det halvvägs ner i halsen, jag får dock rätt lätt brutala kväljningar av det.2. innan det är dags för avfyrning tar han ut kuken ur min mun, runkar sista biten, jag gapar och han siktar. viss risk för sprut lite överallt om karln inte är så träffsäker, men bra på så sätt att man hinner 'stänga' halsen om man itne vill ha ner det där.sen svälja eller spotta.vissa killar vill att man har sperma rinnande ner för hela hakan, andra vill att man sväljer.gör det du känner för om du känner för det alls. allt känns ovant i början, särskilt sväljandet kan ta ett tag att 'vänja sig vid'...en jäkla utläggning så här mitt i natten :)
    Ja det var ju ett bra svar.
    Vet ju hur man får honom dit men inte sen så att säga.
  • Anonym

Jag undrar också lite hur man ska göra. Ska man fortsätta sugrörelserna då han börjar spruta, eller ska man bara låta kuken vara kvar i munnen och "ta emot"?

• Anonym (Tur och retur)

Gör så här:

- Låt honom spruta i din mun på valfritt sätt. Svälj inte satsen utan behåll den i munnen.

- När han är klar och pustar ut kryper du upp till honom.

- Och ger honom en rejäl tungkyss - med satsen kvar i mun.

- Sedan frågar du honom: Tyckte du också det var gott?

• Hej hopp i blåbärsskogen
    Anonym skrev 2010-05-04 23:25:28 följande:
    Jag undrar också lite hur man ska göra. Ska man fortsätta sugrörelserna då han börjar spruta, eller ska man bara låta kuken vara kvar i munnen och "ta emot"?
    Sluta absolute inte helt, då förstör du ju orgasmen för honom! Jävla balansakt dock, man är grymt känslig när man just kommit så sakta ner lite..
  • Anonym (Biboy)
    Anonym skrev 2010-05-04 23:25:28 följande:
    Fortsätt, fast övergå från 'sug' till mer bara hålla kuken i munnen och röra på huvudet...
Svar på tråden Hur ta det i munnen?