Ångrar att jag är gravid med någon som redan har barn
Hej!
Ni får skälla och klanka ner hur mycket ni vill för det verkar ni på familjeliv så himla duktiga på att göra. Men jag måste bara få vräka ur mig allting. Jag är gravid med min sambo och är i v 28. Han har ett barn sedan tidigare. Och jag börjar ångra att jag blev gravid med honom. Jag älskar honom verkligen från djupet av min själ, men han delar inte detta med mig. Tex när bebis började sparka och jag ville han skulle känna så sa han bara jaja det är inget med det den sparkar lite bara. Och jag blev sviin ledsen, han brydde sig inte att vårt barn sparkade. Efter några dagar sa jag det igen att han skulle känna han la handen i tio sekunder och säger den rör sig ändå inte när jag lägger handen. Men man får ju ha lite tålamod. Det är inte så den sparkar tjugo ggr i minuten. Alla saker som ska köpas är jag som varit intresserad, planeras och det är jag som har köpt det. Jag känner inte att jag får stöd av honom eller så.
Jag ångrar detta så mycket så jag vet inte var jag ska ta vägen. Ångrar inte barnet, men att det blev med honom. Läser om alla andra som får barn tillsammans för första gången, hur killen masserar tjejen och överraskar med bebis saker m.m. Det kanske inte finnas många av dem men någon sorts av stöd hade varit bra. Likadant vi storstädade och jag var klar med min del han hade till och med varit iväg och gjort annat så jag tänkte att jag skulle gå och duscha för min foglossning hade satt igång ordentligt. är såå skönt med värme däär när det gör ont. Då skällde han ut mig för att jag gnällde och att han hade slitit röven av sig.
Nu fick jag skrivet av mig!