• MyDream

CYPERN Panthea Village eller Sunwing Resort Sandy bay?

Vi planerar att åka till Cypern med våra två barn som är 2 och 3 år i slutet av augusti.
    Vi står och väljer mellan Panteha Village och Sunwing resort Sandy bay.
    Någon som varit där? Någon som varit på båda och kan jämföra? Vilket var bäst?
    Tacksam för alla synpunkter och tips!

• Svar på tråden CYPERN Panthea Village eller Sunwing Resort Sandy bay?
  • JWM

Sunwing

har varit på gran canaria sunwing och vi ville ej åka hem...

UNDERBART

har ni la tasca så välj ej all inclus

vi vuxna betalar maten o barnen äter gratis även på restaurangerna så när vi sumerade vår vecka så hade vi ätit för lika mycket pengar som buffén vissa dagar kostat och då fick vi välja mat alla dagar och äta vad vil vill äta

åt även 1 dag på fino och ändå höll vi budget på 4000 kr mat för 1 vecka (frukostbuffé beställt hemifrån, lunch la tasca, middag la tasca samt MASSOR av glass)

barnen är 6 & 7 år

• MammaFia

Vi har varit på Sandy Bay två gånger å älskat det stället!

• Zoe

Jag har varit på Panthea village, dock inte med barn, men stället är helt underbart. Så fräscht och fint, och poolområdet är underbart. Jag kan verkligen rekomendera det!

• Lirran

Jag har också varit på Panthea Village, tyvärr inte heller me barn. Men jag tycker också att hotellområdet var fantastiskt!

• kommande år
    JWM skrev 2010-05-03 11:39:21 följande:
    Sunwinghar varit på gran canaria sunwing och vi ville ej åka hem...UNDERBARThar ni la tasca så välj ej all inclus vi vuxna betalar maten o barnen äter gratis även på restaurangerna så när vi sumerade vår vecka så hade vi ätit för lika mycket pengar som buffén vissa dagar kostat och då fick vi välja mat alla dagar och äta vad vil vill ätaåt även 1 dag på fino och ändå höll vi budget på 4000 kr mat för 1 vecka (frukostbuffé beställt hemifrån, lunch la tasca, middag la tasca samt MASSOR av glass)barnen är 6 & 7 år
    OT Vad är la tasca?
  • MyDream

Det låter som att båda hotellen är bra, frågan är vilket som är bäst?
    Ni som varit på Panthea Village, hur långt är det till stranden? Finns det någon bra gångväg dit? Sunwing kostar ett par tusen mer men ligger vid stranden funderar på om det är värt det?

La tasca är en restaurang som finns på Sunwing, tror den finns på alla sunwing hotell.

Någon som har varit på båda hotellen?

• december06

Vi var på Sandy Bay i fjol med 2 barn 6 oc 2 år, rekommenderar verkligen, hittar inte en enda negativ sak med hotellet! :) Allt var super helt enkelt!

• MyDream

Bokade vår resa igår och det blev Sandy bay {#lang_emotions_smile}
    107 dagar kvar till avresa, jag längtar redan!

• ZacksMamma01

Kul Att läsa era omdämen. Vi ska till Phantea Village i oktober med vår då 9-månaders. har bokat babypaket också...

Svar på tråden CYPERN Panthea Village eller Sunwing Resort Sandy bay?