• vera009

Glad gubbe

Idag äntligen glad gubbe på ägglossningstest Såååååå GLAD.. Så nu till frågan, vi hade sex i förrgår var det en bra dag? Ska fortsätta idag. HOPPAS HOPPAS HOPPAS.... Nån annan med ägglossning idag eller dagarna runt som vill följas åt????

• Svar på tråden Glad gubbe
  • mankan

Den glada gubben visar de två dagar som du är mest fertil innan själva ägglossningen så kör på i ett par dagar till Lycka till!

• vera009
    mankan skrev 2010-05-03 15:26:42 följande:
    Den glada gubben visar de två dagar som du är mest fertil innan själva ägglossningen så kör på i ett par dagar till Lycka till!
    Okej för igår var det neg så idag och imorgon ska vi köra på {#lang_emotions_laughing}
  • vera009

Nu måste jag fråga fick glad gubbe idag på ÄL test. ska man ha sex direkt?? eller kan vi vänta tills ikväll??

• Älskade Ängel
    vera009 skrev 2010-05-03 16:04:02 följande:
    Nu måste jag fråga fick glad gubbe idag på ÄL test. ska man ha sex direkt?? eller kan vi vänta tills ikväll??
    24-48 timmar efter positivt äl test släpper ägget, alltså imorgon eller på torsdag. När ägget väl släppt lever det i ett halvt till ett och ett halvt dygn. Alltså är det bra att få till det nån gång mellan idag och torsdag-fredag. Lycka till!!{#lang_emotions_laughing}
  • LillaJenny

Jag fick en glad gubbe igår morse på ÄL testet, hade sedan sex på kvällen..I morse när jag testade samma tid så var de ingen glad gubbe i rutan längre?!
    Eftersom det står i förpackningen att de ska vi i två dagar, alltså dom två dagar man är mest fertil. Men för mig visade det bara EN dag..skuumt..hoppas de tog sig i alla fall!

Någon annan som har så?

Svar på tråden Glad gubbe