Glad gubbe
Idag äntligen glad gubbe på ägglossningstest Såååååå GLAD.. Så nu till frågan, vi hade sex i förrgår var det en bra dag? Ska fortsätta idag. HOPPAS HOPPAS HOPPAS.... Nån annan med ägglossning idag eller dagarna runt som vill följas åt????
Idag äntligen glad gubbe på ägglossningstest Såååååå GLAD.. Så nu till frågan, vi hade sex i förrgår var det en bra dag? Ska fortsätta idag. HOPPAS HOPPAS HOPPAS.... Nån annan med ägglossning idag eller dagarna runt som vill följas åt????
Den glada gubben visar de två dagar som du är mest fertil innan själva ägglossningen så kör på i ett par dagar till
Lycka till!
Nu måste jag fråga fick glad gubbe idag på ÄL test. ska man ha sex direkt?? eller kan vi vänta tills ikväll??
Jag fick en glad gubbe igår morse på ÄL testet, hade sedan sex på kvällen..I morse när jag testade samma tid så var de ingen glad gubbe i rutan längre?!
Eftersom det står i förpackningen att de ska vi i två dagar, alltså dom två dagar man är mest fertil. Men för mig visade det bara EN dag..skuumt..hoppas de tog sig i alla fall!
Någon annan som har så?