Inlägg från: skogstok |Visa alla inlägg
  • skogstok

Hjälp, Vad hände?

Hej Camilla!
    Förstår att känslorna kommer ikapp nu i efterhand när allt har lugnat ner sig. Har följt din blogg där jag sett att du i varje fall har haft kontakt med en kurator under sjukhusvistelsen. Vi födde ju "bara" 8 veckor för tidigt men det blir mycket känslor då man inte är mentalt redo för att få en bebis. Vi låg 3 veckor på neo och de var de längsta veckorna i mitt liv, kan inte förstå vad eran familj har gått igenom. Hoppas att du snart känner dig bättre.

Åsa

• skogstok

Förstår precis vad du menar med att bli snuvad på graviditeten, jag stressade och jobbade väldigt mycke hela hösten + att vi gifte oss så jag hann aldrig att njuta av magen. Jag hade tänkt att gå hem i januari och mysa med det blev ju inte riktigt så.

Dom vet inte riktigt varför Axel kom för tidigt. Jag hade B-streptockocker i urinen så kanske var det därför.

Jag tyckte att det var otroligt drygt att ligga på neo, men det är ju inte alls som för er som fick ligga så länge plus att ni hade barn sedan innan, du måste ju ha kännt dig helt splittrad.

Trivs du i Stockholm?

Svar på tråden Hjälp, Vad hände?