• Anonym

Hur känns klamydia?

ja nån som haft det och kan beskriva era symptom..

• Svar på tråden Hur känns klamydia?
  • Anonym

jag har haft klamydia två ggr. båda gångerna fick jag "bara" en mellan blödning. (inga andra symtom) Men tänkte inte mer på det, men jag testade mej ofta på den tiden så jag hann aldrig gå nå länge med det..

• Anonym (jag)

inga symtom alls. Åkte in på sjukan på grund av magsmärtor (vilket jag inte tror berodde på klamydian) men testade där och fick svar några dagar senare...

men min sambo sa att det sved när han kissade.

Vi blev tillsammans efter jag fått klamydia. Hade det kanske en månad. Inga komplikationer. Är nu gravid

• Anonym (*)

Jag fick inga symtom alls.
    För gubben sved det vid kisseriet.

Ingen aning om hur länge jag gick med det men blev gravid utan problem iaf

• Anonym

inget svidande för kvinnan, jag får som ont i livmodern då jag kissar... är lite orolig faktiskt!!

• Anonym (jag)

Har du kollat om du kanske har urinvägsinfektion?

• Anonym

För mig sved det som fan när jag kissade (är tjej)

• Anonym

har funderat på det också, kissat en hel del idag faktiskt och imorse fick jag riktigt ont, haft ont i några dagar, som ilningar i äggstockarna och innåt livmodern, förrns idag som jag haft ont då jag kissat..

Kan ev ha haft sex med en kille i början av Mars som haft klamydia, nu kanske han var frisk men man vet aldrig.  Fast då borde ja kanske ha fått besvär tidigare?

• Anonym

Jag fick ont vid klitoris..kändes som att nåt var fel helt enkelt

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-03 22:12:12 följande:
    För mig sved det som fan när jag kissade (är tjej)
    varje gång du kissa eller bara någon gång då och då? Typ med några dagars mellanrum? Och sen kanske någon gång per dag och däremellan var det bra?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-04 06:38:35 följande:
    varje gång du kissa eller bara någon gång då och då? Typ med några dagars mellanrum? Och sen kanske någon gång per dag och däremellan var det bra?
    Då och då har jag för mig. Men det räckte med en gång för att jag skulle bli misstänksam och testa mig. Varför ringer du inte MVC och testar dig?? {#lang_emotions_undecided}
  • Anonym

Det är ju bara testa dig för klamydia och för urinvägsinfektion, inte värre än så..?

• Anonym (jag har haft)

Jag hade inga symptom alls.

• Anonym

Jag fick som ett läskigt "tryck" mot urinröret. Jag kände plötsligt inte alls igen min doft, jag luktade som en helt annan person. Efter ca tre dagar med medicin släppte trycket något och min doft kom tillbaka

Svar på tråden Hur känns klamydia?