• SusanneG

Fler ensamföräldrar som är +34 år som vill träffa nya vänner?

Finns det fler ensamstående föräldrar som är lite äldre, typ +35 år eller så, som också skulle vilja träffa nya vänner i liknande situation?

Jag är en 38 år tjej som är ensamstående med en son på 5 år och en dotter på 10 månader. Dessa två små pluttar är det bästa som finns för mig, och det bästa som någonsin har hänt mig.

Separerade från deras pappa för drygt 1 år sedan. Och i den vevan känns det som om de flesta vänner också försvann.
    Så nu skulle jag gärna vilja lära känna lite nya människor som ev. är liknande situation, eller inte.

Älskar mina barn - son född 050413, dotter född 090624
  • Svar på tråden Fler ensamföräldrar som är +34 år som vill träffa nya vänner?
  • mammatill3änglar
    De va kul för de har ja tänkt på oxå varför tar de slut när man skaffar bar och även när ett för hålande tr slut mycket märkligt tycker ja...Ja är 37 år har br i åldrarna 16,14,11 år man är värd nya människor för behövandes skull ha de bra.
  • Gilsa

Hej!

jag är 42, är det för gammalt?   {#lang_emotions_smile}

Bor 2,5 mil från Södertälje!

• SusanneG
    Gilsa skrev 2010-05-09 00:43:05 följande:
    Hej!jag är 42, är det för gammalt?   Bor 2,5 mil från Södertälje!  
    Absolut inte!
    Jag startade denna tråd eftersom jag tycker att de flesta ensamma föräldrarna är så JÄTTEunga, och jag kände jag kanske inte har så himla mycket gemensamt med dessa unga föräldrar.
    Kul att kanske få kontakt med lite äldre liknande mig egen ålder.
  • Indianbrud80

Jag är 30 och inte så jätte ung tycker jag.. Är ensamstående med mig son på snart 9 månader, antar att jag är för ung för er..

• Bagarn

Här är ensamstående till, frivilligt ensamstående för övrigt. Jag blir 41 i år och har en son som är 8 månader. Bor i Stenungsund, ca 5 mil norr om Stenungsund. Må gott

• Bagarn
    Bagarn skrev 2010-05-09 20:36:31 följande:
    Här är ensamstående till, frivilligt ensamstående för övrigt. Jag blir 41 i år och har en son som är 8 månader. Bor i Stenungsund, ca 5 mil norr om Stenungsund. Må gott
    Haha, 5 mil norr om Göteborg skulle det vara.
  • SusanneG

Hej och välkomna Bagarn och Indianbrud80. Kul att ni tittade in på denna tråd.

Startade tråden för att det väldigt mycket UNGA ensamstående föräldrar på FL. Tycker att det är så himla mycket ensamstående runt 20-25 år, och det känner jag väl att dessa har jag väl inte så mycket gemensamt med. 

Helgen har varit lugn för mig då jag varit väldigt förkyld. Men idag har det varit fullt upp med krattning, simning och annat.

Hoppas att ni har haft en bra helg!

• Indianbrud80

Hej man tackar.. Jo ja håller med dig att det är så himla mycket ensamstående runt 20-25 år. Helgen här har varit rätt så okej.. Hur har eran helg varit då?

• Bagarn
    Helgen har varit perfekt, lugn och fin med middag hos familjen. Sen har sonen och jag varit hos pippifåglarna och fåren och kollat läget. I veckan blir det fullt ös med en resa till Gbg och lite lunch med andra ensamstående mammor .

Ha det bäst
  • Indianbrud80

va trevligt här finns det inte så många ensamstående mammor i min ålder, vilket är synd..

Svar på tråden Fler ensamföräldrar som är +34 år som vill träffa nya vänner?