Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

Låta barn se Avatar

Hur unga barn skulle ni låta se Avatar?

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Svar på tråden Låta barn se Avatar
  • Stårschan

Det är de ju verkligen. Hm. Jag måste nog se den själv igen först. Jag minns inte riktigt om det var några otäcka scener i den.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Stårschan

Märkligt att alla reagerar på skjutandet och dödandet. Min äldsta har nu fått börja se den. Att folk har skjutvapen och skjuter på saker är ju inte alls lika skrämmande för ett barn som scenerna där avatarerna blir jagade genom djungeln av vasstandade dinosaurieliknande monster, utan synlig utsikt att komma undan. DET är jag glad att vi inte lät lillasyster se. Sånt kan ju framkalla mardrömmar för lång tid framåt om man är liten.

• Stårschan
    Kinya skrev 2010-05-10 19:52:38 följande:
    Wow! Tyckte du verkligen att den var läskig? Jag satt mest och gäspade för att det hände för lite. Jaja, det är tur att vi alla är olika. Vad tråkigt det hade varit annars!
    På slutet, när det är fullt krig och de jagar varandra - tycker du att det är spännande då, eller är det sånt du gäspar åt? Jag blir nämligen vansinnigt söming av jakter och shoot-outs.
  • Stårschan
    Veladis skrev 2010-05-11 19:41:00 följande:
    Nämen vad lustigt, precis sådan är jag också! Somnar av actionfilmer...
    Skönt att man inte är ensam!
Svar på tråden Låta barn se Avatar