• iknasi

Hypnos (sluta röka) ??

Hej

Hade en väninna som berättade för mig att hennes polare hade gjort en hypnos liknande grej för o sluta röka. Hon har nu varit rökfri i ca6års tid men dessvärre börjat. Jag själv har funderat på om jag ska göra det, antingen fungerar det eller inte man har ju ändå inget o förlora på!!
    För eller senare så har man ändå rökt upp dem där pengarna ändå.

Om du har eller känner någon som har provat ¨så får du gärna berätta hur länge du eller din vän har varit rökfri , finns det några garantier?? (menar då att man lägger en stor summa pengar det e ju inte spec kul om man e rök fri i 2veckor o sen börjar igen) Får man pengarna tillbaka då isåfall. Hur går det till? Finns det någon i sthlm som ni kanske kan rekommendera?

Tack på förhand ;)

• Svar på tråden Hypnos (sluta röka) ??
  • Åland

Jag rekommenderar Håkan Källving från Hypnosinstitutet i Stockholm, se www.hypnosinstitutet.com då jag tycker att han verkar vara den mest kunniga och kompetenta inom området. Tycker också att det verkar vara den mest seriösa av alla sidor jag kollat igenom och den person som man får bäst resultat från av vad jag hört. 

Två goda vänner har fått fantastiskt bra hjälp och polarn som jag aldrig kunde drömma om att jag någonsin skulle se snusfri under min livstid har helt lagt av efter två besök.

• karinofri
    För mig var det jättelätt att sluta röka genom hypnos, jag blev rökfri hur lätt som helst! 

Jag gick hos Håkan Källving på Hypnosinstitutet i Stockholm för över 4 år sedan och sedan april 2007 har jag varken tänkt på eller velat ha en cigarett. Det här ger verkligen permanenta resultat. Jag rekommenderar honom varmt om du vill bli rökfri genom hypnos. Det var buslätt för mig och jag behövde inte använda någon viljestyrka som jag gjorde förut när jag upprepade gånger försökt på egen hand genom åren. Hypnos för att sluta röka var jättelätt och så underbart skönt och avslappnande.

Jag tror att Håkan Källving fortfarande arbetar med rökhypnos och adressen jag har är:
    www.hypnosinstitutet.com

Lycka till,

Karin

Svar på tråden Hypnos (sluta röka) ??