Är jag en sexmissbrukare?
alla.. JAPP ALLA killar har sagt denna meningen till mig.
Grejen är den. Jag har bara haft sex med 7 st. Är 25 år. Så min siffra är ju rätt låg.
Men jag har nog haft mer sex än andra 25 åringar? för längst jag har varit utan sex på alla dessa elva år är knappt en månad.
Jag har inte varit singel. För tanken att behöva gå ut och ragga för att få ligg är fruktansvärt.
Så när jag väl blir singel tar det inte lång tid innan personen ersätts.
Jag har varit otrogen mot alla förutom han jag har nu. Och jag kan seriöst inte ge några garantier.
(otroheten behövde inte leda till fullbordat sex.. utan jag sög gärna av och liknande Annars hade min siffra nog varit en aning högre...)
Nu till "problemet". Jag behöver en kyss för att bli dyngsur mellan benen. Jag blir vrålkåt.
med andra ord. Jag är inte tjejen man kan "Hångla med".. det leder alltid till sex. Och blir jag nekad, blir det tyvärr big deal av det.
Min nuvarande känner nu "fan". För han saknar att kunna "förföra". Det krävs ju som sagt inte mycket.
I början av alla förhållanden är det ju "kanon". Men killarna pallar knappt ett år, innan de faktiskt tröttnar! (och säger ifrån!)
Hade jag fått bestämma hade jag fått sex varje dag. Men den tiden är förbi sen tonåren.
Folk i min omgivning kan avgöra när jag inte "har fått" på länge.. jag har inga pms besvär, jag har "jag har inte fått kuk"-besvär.
åååh tro mig.. Jag FÖRSÖKER att inte vara på... onani ger mig inte så mycket.. bara ibland. Det är därför jag har stor tendens till otrohet.
jag har pratat om polyförhållanden. Men jag har inte styrkan nog att dela med "min man"
När folk pratar om "vara utan sex i ett halvår" så blir jag gråtfärdig.
Min pojkvänn pratade om jobb när man skulle resa och vara borta i några månader. utan att höra om lön och liknande sa jag direkt ifrån "då är jag inte kvar i bilden. Jag kommer inte klara det."
Kan man jobba bort detta?? hur?
Ett annat problem jag har.. Ibland efter bråk. Så känner jag känslomässigt att jag är trött på personen.. Men jag skulle aldrig klara att neka sex.
Jag har aldrig nekat en pojkvänn sex. Jag skulle vilja klara det. För att ha sex med mig är som sagt inget man längtar efter, det får man liksom. Så det känns kanske inte så speciellt.. Och innerst inne, vill jag att det ska bli speciellt.