• Hugge47

Har du privata sexbilder i din mobil?

Jag har bilder på min sambo där hon är bunden i min mobil. Man ser dock inte hennes ansikte.

Hon har haft bilder på mig i sin mobil.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du privata sexbilder i din mobil?
  • KalleKn
    Hugge47 skrev 2010-05-20 09:54:07 följande:
    BC är förkortningen på en sexkontaktsajt.
  • SilverEmma
    Hugge47 skrev 2010-05-20 10:12:29 följande:
    Hur visste den som ringde att det var du på bilderna? Hade ditt ex döpt dom med ditt namn? Tråkigt att du skulle råka ut för det, och tur att det inte var med ansiktet! Det är bara att förneka allt om någon påstår att det är du. 
    Han tog väl det förgivet. Samma lättklädda tjej på alla bilder & en "hjärtat" i telefonlistan. Sen hade det självklart kunnat vara vilken brud som helst & kanske t om alskarinnan...men nu var det ju jag.

Jag förnekade självklart att det var jag, men han ringde flera gånger om dagen och äcklade sig så jag bytte nummer.
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Hugge47
    SilverEmma skrev 2010-05-20 11:57:57 följande:
    Han tog väl det förgivet. Samma lättklädda tjej på alla bilder & en "hjärtat" i telefonlistan. Sen hade det självklart kunnat vara vilken brud som helst & kanske t om alskarinnan...men nu var det ju jag. Jag förnekade självklart att det var jag, men han ringde flera gånger om dagen och äcklade sig så jag bytte nummer.
    Tråkigt att det skulle gå så. Sen så kan jag inte fatta hur en sån kille tänker? 
    Sitter han med mobilen, tittar på bilderna och tänker "Hm, om man skulle ringa upp henne. Hon blir nog glad som fan och vill ha sex med mig."
    Synd att det finns sådana idioter.
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (kul)

Gillar att ha sexbilder på tjejen i mobilen! Har just nu några där hon suger och några med satsen över ansiktet. 
    Brukar tjuvkika på dom på jobbet.

• Hugge47
    Anonym (kul) skrev 2010-12-08 22:34:58 följande:
    Gillar att ha sexbilder på tjejen i mobilen! Har just nu några där hon suger och några med satsen över ansiktet. 
    Brukar tjuvkika på dom på jobbet.

Låter spännande!!
    Skall fixa det till min lur.  Oskyldig
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (Nyfiken)

redneck girl Visa endast Ons 5 maj 2010 11:58#6 nej.det vågar jag inte ha.barnen kan se dom.men vi har andra fotografier som vi lagt ut på nätet. Ojoj. De skulle jag vilja titta på ;)

• Anonym

Nej, inte jag men min sambo har fick jag veta förrän nyligen. Han har tydligen smygfotat mig med sin mobilkamera när jag har stått i badrummet halvnaken! Ansiktet syns inte så han får väl behålla kortet...

• IsDimma

Njae. Jag har bilder på hans nyckelben i telefonen men dom räknas väl inte va fast för mig så är den bilden mer tändande än en bild på hans kuk egentligen. Fler och rena nakenbilder ligger dock på ipoden

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym

Joooo har massa snusk på mobilen! I en hemlig mapp med pinkod till. Jag och min kille älskar porrmms skulle inte klara mig utan dem hehe

• RebornEve

Har både på mig själv och min sambo

Svar på tråden Har du privata sexbilder i din mobil?