Har du privata sexbilder i din mobil?
Jag har bilder på min sambo där hon är bunden i min mobil. Man ser dock inte hennes ansikte.
Jag har bilder på min sambo där hon är bunden i min mobil. Man ser dock inte hennes ansikte.
Gillar att ha sexbilder på tjejen i mobilen! Har just nu några där hon suger och några med satsen över ansiktet.
Brukar tjuvkika på dom på jobbet.
redneck girl Visa endast Ons 5 maj 2010 11:58#6 nej.det vågar jag inte ha.barnen kan se dom.men vi har andra fotografier som vi lagt ut på nätet. Ojoj. De skulle jag vilja titta på ;)
Nej, inte jag men min sambo har fick jag veta förrän nyligen. Han har tydligen smygfotat mig med sin mobilkamera när jag har stått i badrummet halvnaken! Ansiktet syns inte så han får väl behålla kortet...
Njae. Jag har bilder på hans nyckelben i telefonen men dom räknas väl inte va fast för mig så är den bilden mer tändande än en bild på hans kuk egentligen. Fler och rena nakenbilder ligger dock på ipoden
Joooo har massa snusk på mobilen! I en hemlig mapp med pinkod till. Jag och min kille älskar porrmms skulle inte klara mig utan dem hehe
Har både på mig själv och min sambo