Jag drömmer om att bli lämnad - varje natt!
Hej!
Jag hoppas på att kunna finna ett svar här.
Det är så att jag var tillsammans med en kille i två år, som behandlade mig riktigt illa.
Jag var aldrig bra nog, hur jag än vände vred på allting, och jag var allmänt rädd för honom. Han tryckte ner mig varje dag. Kallade mig hemska öknamn, hånade mig när jag grät, var nonchalant, okänslig. Han använde aldrig fysisk våld, men var nära på ibland, men psykisk våld använde han sig av varje dag. Han var även aldrig trogen och jag gick alltid runt och undrade, väntade, och nekade i princip för mig själv att han var just otrogen. Jag tog mig dock ur det en dag och det är det bästa jag gjort i hela mitt liv.
NU har jag träffar en underbar kille, alldeles genom go!
Men jag har mardrömmar, nästan varje natt. De började i princip samma dag vi inledde ett förhållande.
Jag drömmer att han bara förändras, blir kall, kaxig & nonchalant mot mig och lämnar mig. Eller att han finner någon annan, eller ja - det slutar alltid med att jag blir lämnad av honom.
Jag vaknar upp och mår riktigt dåligt.
Jag förstår inte? Detta är ju mardrömmar jag borde lidit av förr? Varför kommer de nu när jag har ett underbart förhållande med en underbar kille?
Och när jag menar varje natt - då menar jag faktiskt varje natt - nästan. Det är galet!
Någon som kan veta vad detta kan betyda?
Jag har mina funderingar, men det kanske finns något jag kan göra?
/ Sannah