• Anonym (Kåtast)

Kåta upp varandra med sms? :-)

Skickade nyss ett sms till min kille/man där jag skrev att jag ville ha honom i duschen, känna hans händer på min kropp och att jag sakta ville kyssa hans bröst, mage och sen sakta bösja suga och känna hur hård han blir.......... Får se vad han svarar Väntar ivrigt!!! Vi har varit ett par i nio månader, han är 38 och jag 31, och i början kunde vi skicka lite småsexiga sms när vi längtade efter varandra. Sen avtog det ju mer vi sågs och ganska snart gick vi över till en rätt trist tillvaro vad gäller sms-fonten. Men nu jäklar Nu ska jag få fart på honom igen tänkte jag .... Ska ses imorgon, tänkte börja morgonen med nåt sexigt sms.....senare under dagen tänkte jag han skulle få nåt sexigt mms Får se vad han gillar det när han är på kontoret med arbetskompisarna ......sen kanske jag skickar ytterligare nått sms och nått mms. Kanske ett mms när jag är nyrakad, brukar duscha och raka mig innan jag åker dit........ Vet att det är fler som skickar sexiga sms till sina älsklingar. Har ni några bra på lager kanske att dela med er av? ....

• Svar på tråden Kåta upp varandra med sms? :-)
  • Anonym (Kåtast)

*Puffar upp*....Kom igen nu, nog finns det väl fler som skickar sexiga sms för att kåta upp sin partner?

• europaatlas

Just nu skickas det inga sms, för det finns ingen att skicka dom till.
    Men det fanns en dam som kunde den konsten för ett tag sedan. Började väldigt osynligt och trappade upp så att det blev rena porren till sist. Just det att det började ganska oskyldigt var helt underbart, till slut satte jag mig 7 mil i bilen efter ett 15-timmars arbetspass bara för att jag blev så sugen.
    Trots att jag visste att det bara var några timmar, och att jag skulle vara sjukt sömnig när jag körde hem i natten..

• pingus

Japp...jag skickar oxå ibland!! Men det blev mest i början av förhållandet

• Princ

Och jag som aldrig får några sms

• Hormigita

jag brukar alltid skicka till min särbo

Svar på tråden Kåta upp varandra med sms? :-)