• marla333

Reklamera halsband från guldfynd utan kvitto?

Undrar om nån vet om det går att reklamera ett halsband från guldfynd utan kvitto? Hittar inte kvittot, självklart hittar jag alla andra kvitton från den dagen men inte det som behövs...

Har mailat iväg en fråga till deras info, inte fått svar än.
    Tänkte att det kanske går eftersom halsbandet var lite dyrare i guld och den serien finns bara där?
    Trist när saker går sönder och just det kvittot är försvunnet...
  • Svar på tråden Reklamera halsband från guldfynd utan kvitto?
  • Jezamine

Tror inte det går så bra.Att det var ett dyrare halsband hjälper nog inte.

Avstängd tills vidare
  • marla333

Synd, är så arg på mig själv att jag tappat kvittot. Kan det gå om man har utdrag från banken eller nåt? Finns ju registrerat =)

• vackrastarflow

Jag tycker definitivt du ska fråga hos Guldfynd!

• Jezamine
    marla333 skrev 2010-05-05 20:10:45 följande:
    Synd, är så arg på mig själv att jag tappat kvittot. Kan det gå om man har utdrag från banken eller nåt? Finns ju registrerat =)
    Det får du väl fråga Guldfynd om.du hade ju mejlat dit..du får invänta svar
    Avstängd tills vidare
  • carola1977

Gå till affären. Har inte erfarenhet just från Guldfynd, men tycker att det brukar fungera. I alla fall om det ska lagas eller bytas, kanske inte om man vill ha pengarna tillbaka för då måste man nog ha kvitto.

• Echidna

Om du har betalt med kort så funkar en utskrift av just det köpet lika bra. Bara att kolla med banken. Att reklamera en vara utan kvitto kan vara svårt trots att varan bara finns hos den återförsäljaren.

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • sommar2001

Bara du kan bevisa köpet och det kan du ju göra med en utskrift från ditt kontoutdrag. Sen kan de hitta ditt kvitto om de absolut vill se kvittot, kan dock ta lite tid.

Svar på tråden Reklamera halsband från guldfynd utan kvitto?