Reklamera halsband från guldfynd utan kvitto?
Undrar om nån vet om det går att reklamera ett halsband från guldfynd utan kvitto? Hittar inte kvittot, självklart hittar jag alla andra kvitton från den dagen men inte det som behövs...
Undrar om nån vet om det går att reklamera ett halsband från guldfynd utan kvitto? Hittar inte kvittot, självklart hittar jag alla andra kvitton från den dagen men inte det som behövs...
Tror inte det går så bra.Att det var ett dyrare halsband hjälper nog inte.
Synd, är så arg på mig själv att jag tappat kvittot. Kan det gå om man har utdrag från banken eller nåt? Finns ju registrerat =)
Jag tycker definitivt du ska fråga hos Guldfynd!
Gå till affären. Har inte erfarenhet just från Guldfynd, men tycker att det brukar fungera. I alla fall om det ska lagas eller bytas, kanske inte om man vill ha pengarna tillbaka för då måste man nog ha kvitto.
Om du har betalt med kort så funkar en utskrift av just det köpet lika bra. Bara att kolla med banken. Att reklamera en vara utan kvitto kan vara svårt trots att varan bara finns hos den återförsäljaren.
Bara du kan bevisa köpet och det kan du ju göra med en utskrift från ditt kontoutdrag. Sen kan de hitta ditt kvitto om de absolut vill se kvittot, kan dock ta lite tid.