Inlägg från: silvergirl |Visa alla inlägg
  • silvergirl

Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?

Detta är lite konstigt tycker jag. Vill ni vara lite anonyma men är ändå jättestolta över era barn eller vad handlar det om? Om ni inte vill lägga er egen bild, varför låter ni era barn vara ansiktet utåt på en massa trådar ni skrivit?
    Såg här en tråd om något barn som tydligen hade gjort lite dumma saker på dagis, och då har ts barnets ansikte som avatar(lite större barn) varför liksom?
    Inte arg på er eller nåt, vill bara förstå..

• Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?
  • silvergirl

Hörrnini ordmärkare! med alla menar jag ovanligt många. Eller..? Beror det på var man rör sig kanske, har ju sjläv småbarn så läser trådar som berör det, där finns det många sådana bilder. Antar att det kan vara lätt att tänka att man inte blir igenkänd för all framtid då barnen är små, men om man tänker på det är det ju väldigt många som känner igen en nu, alla på barnens dagis tex. Många skriver grejer oanonymt som dom nog inte borde vilja att alla ska se.

• silvergirl
    tamate skrev 2010-05-05 20:54:59 följande:
    jag ser faktiskt inte vad du har, ser ut som en tvättställning som har ramlat =)
    Ha! det är ju roligt också när man tror att det föreställer en grej, men så är det något annat. Finns en medlem här vars avatar ser ut som en kvinna i kjol bakifrån men i själva verket är det en vinflaska.. Det såg jag först när jag besökte medlemmen och såg bliden större..
  • silvergirl
    Maggis skrev 2010-05-06 18:15:15 följande:
    Tja, han ville inte vara med på bild och gömde sig under en filt.
    Ahh, okej! Gulligt! (gick in på din sida och kollade på bilden) är ni nära bekanta?
  • silvergirl
    Maggis skrev 2010-05-06 20:06:12 följande:
    Nä, han verkade mest tycka jag var jobbig och onödigt påträngande. Borås.
    Åh, jag bor ju i borås. det är ju min polare!
  • silvergirl
    Siamüsen skrev 2010-05-06 20:12:48 följande:
    Jag har en katt-mus med massa fiskbullar. Vad betyder det? Antar att folk som har sina barn gillar bilden helt enkelt.
    jag har alltid undrat vad det är han har i händerna.. Fiskbullarna har jag inte ens tänkt på. Ser ut som han pekar finger med jättelånga lång-fingrar..
  • silvergirl
    silvergirl skrev 2010-05-06 20:33:03 följande:
    jag har alltid undrat vad det är han har i händerna.. Fiskbullarna har jag inte ens tänkt på. Ser ut som han pekar finger med jättelånga lång-fingrar..
    Nä vad gulligt, nu kollade jag på din sida! ha, den är ju jätterolig, förlåt att jag såg fel. har du gjort den själv? Söt..
  • silvergirl
    Siamüsen skrev 2010-05-06 20:37:47 följande:
    Knic och gaffel âr det..och massa fiskbullar framför Jungfu som gjorde at mig efter en liten tragisk incident med ALLA fiskbulleburkar min mor skickat till mig fran Sverige och som slutade med att jag åt fiskbullar till frukost, luch och middag i flera dagar
    Haha! vad saknar du mer från sverige?
  • silvergirl
    Siamüsen skrev 2010-05-06 21:03:45 följande:
    Plockgodis, kroppkakor, renskav, god gubbröra och rökt fisk
    Ha ha ja du! vet inte själv vad hälften av det där är.. men att sverige bäst på att äta godis vet jag!
  • silvergirl
    tamate skrev 2010-05-06 23:44:45 följande:
    ha ha, ja ska jag vara ärlig så var det först nu jag tog mig tid at gå in på pressen och kollade in apan (hoppas att maggis inte bytt avatar till sig själv när någon läser detta för då låter det illa =))) )
    Hihi!
Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?