Inlägg från: Maggis |Visa alla inlägg
  • Maggis

Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?

Jag tycker väl inte det är så övervägande, i och för sig. Sen väljer väl alla utifrån sig själva, antar jag. Jag har en orangutang som avatar; en bild jag tagit själv. Undrar vad det betyder? {#lang_emotions_dreamer} Teori, någon?

//Maggis
  • Maggis
    Shmone;

Helt uppenbart så är jag inte särskilt smart heller som inte kunde räkna ut det själv.
    //Maggis
  • Maggis
    tamate skrev 2010-05-05 20:54:59 följande:
    jag ser faktiskt inte vad du har, ser ut som en tvättställning som har ramlat =)
    Tja, han ville inte vara med på bild och gömde sig under en filt.
    //Maggis
  • Maggis
    silvergirl skrev 2010-05-06 18:57:42 följande:
    Ahh, okej! Gulligt! (gick in på din sida och kollade på bilden) är ni nära bekanta?
    Nä, han verkade mest tycka jag var jobbig och onödigt påträngande.
    lia76 skrev 2010-05-06 19:51:49 följande:
    På vilket zoo var det?
    Borås.
    //Maggis
  • Maggis
    tamate skrev 2010-05-06 23:44:45 följande:
    ha ha, ja ska jag vara ärlig så var det först nu jag tog mig tid at gå in på pressen och kollade in apan (hoppas att maggis inte bytt avatar till sig själv när någon läser detta för då låter det illa =))) )

Nej, det är lugnt. Min lilla monkey får allt vara kvar där han är.
    //Maggis
  • Maggis
    silvergirl skrev 2010-05-06 20:31:13 följande:
    Åh, jag bor ju i borås. det är ju min polare!
    Nämen!? Där ser man.
    Jag tror det är samme en som gick på en skötare för några år sedan. Kortet är taget för snart 4 år sedan.
    //Maggis
Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?