• Lillan15

Spraystart i maj (Synarela)

4:e sprutan skall tas ikväll. Inget problem att sticka mig själv. Får en röd prick där jag stuckit. Har inga biverkningar ännu, om de kommer över huvud taget. Lite synd, för då skulle man känna att det händer något. Här är ju allt som vanligt. Är orolig inför onsdagen då jag skall på UL. Förra omgången hade inget hänt, fick för liten dos då. Nu har jag ju jättedos! Tänker på detta hela tiden känns det som. IVF babyn skall göras i Umeå. Tur att ni finns tycker jag med, kram på Er.

• Lillan15

Loppi 11: Jag tar Menopur 450 E. 5: e sprutan tagen nu. Var går du någonstans? Lycka till i morgon hos läkaren. Själv skall jag ta blodprov 1 i morgon. 2 på onsdag hos läkaren.

• Lillan15

GRATTIS LOPPI 11! Det går ju fint framåt för dig. Själv är jag såå nervös nu inför onsdagen, känner ju inget speciellt, trots hög dos Menopur... ha det gott alla, så hörs vi en annan dag

Flingan
  • Lillan15

Loppi 11: tack för den värmande tanken från dig. Nu skall jag sova, så jag pallar morgondagens bravader. Lycka till alla i tråden!  

• Lillan15

JaneD: Det hade faktiskt kunnat gå lite bättre, tycker jag. Jag tar ju max dos av Menopur. Inte så många äggblåsor och inte så stora heller. SUCK! är inte speciellt positiv just nu. Jag är less att inte med. tar ordentligt på mig. Samma visa förra gången. Dagens åtgärd: fortsätta med 450 E Menopur. Nytt läkarbesök på måndag med UL. Umeå kliniken ringer mig på mån. eftermiddag och berättar fortsättningen. Hoppas på ÄP slutet av nästa vecka!  

• Lillan15

Super kul Loppi! inte illa med 25-30 blåsor. GRATTIS! Lycka till JaneD i måra hos läkaren. Precis inte så mycket som önskvärt med max dos. Hoppas det tar sig ordentligt nu över helgen, så det ser bra ut på mån. hos Dr. Hoppas på ÄP datum då oxå. JaneD skriv i morgon efter läkarbesöket, så vi får veta vad de säger. Spännande, följer Er varje dag. Ha de gott!

• Lillan15

Känner med dig JaneD! Samma för mig, det är inte mina ägg det är fel på, utan mannens spermier. Men KUL att du fick ÄP datum i alla fall. Hoppas jag får det på måndag oxå. Jag känner mig oxå nere eftersom jag inte har så många ägg, typ 5 st, och har sprayat och sprutat hur länge som helst... med maxdos. Men hoppas att "guldägget" finns med oss till veckan! Glöm inte att det är kvaliteten som är det viktigaste! Vi är i samma situation, och jag vet precis hur det känns. Vi får stötta varandra. KRAM 

• Lillan15

Hej på Er! Tycker oxå att det känns skönt att höra att även få ägg kan vara bra, men då måste de ju vara bra kvalitet på dem... många här på FL verkar ha bra med ägg.  Gud så spännande det här är. Kul om vi får äggplock alla tre denna vecka. Mån-ons. har vi då. Bra att det gick bra med Ovitrelle sprutan Loppi. För dig måste det kännas super kul/nervöst just nu. Alla tankar går till dig i morgon. Själv skall jag på UL. Lycka till i em/kväll  JaneD! Solig

• Lillan15

Ja, nu har jag varit hos läkaren. såg bättre ut idag än förra veckan. Dock bara 6 äggblåsor. Men GULDÄGGET kanske finns där ändå! Man vet aldrig. Hur har det gått LOPPI?  I mo. är det dags för dig oxå JaneD, håller tummarna. På ons. skall jag på ÄP. Kliniken ringde just, och kl. 21 skall jag ta Ovitrellesprutan. Håller tummar o tår för oss alla 3 nu! Kram på Er

Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)