summertime123 skrev 2010-05-23 10:07:55 följande:
Phoebe: Åh du pluggar det programmet jag funderat på att läsa. Har varit fast mellan jurist - psykolog - personalvetare, fram o tillbax men har bestämt mig för att bli personalvetare men märker fortf att jag inte är heeelt hundra eftersom de andra utbildningarna fortf lockar när jag hör andra som läser dem Skönt att du bara har två år kvar. Ökar motivationen i slutet eftersom man vet att man inte har så långt kvar lr är det tvärtom? nycsthlm: Du har världens bästa mormor som ställer upp så mkt, hoppas du vet det Skönt att du fick plugga ordentligt speciellt om J blivit sjuk. Hoppas han frisknar till snart!! Här har jag blivit ruskigt förkyld, kände det redan igår men ändå hängde man på strandet hela dan. Brände mig rejält, är röd som en kräfta på rygg & axlar!!! välkommen! jag läser ju oxå på komvux fast på distans genom liber hermods. Tycker det funkat sjukt bra och jag hade aldrig kunnat få de betyg jag har nu om jag läst på vanligt komvux eftersom sonen varit sjuk så mkt. Allt sker ju online och skolan har varit mkt flexibla när det gäller inlämningsdatum osv. Kolla om du har ett liknande alternativ i din kommun för det kan jag verkligen rekommendera!
Är Hermods bra? Jag har funderat en del på det men jag har hört så himla mycket olika saker om det. Vissa säger att det är jätte bra medan andra inte alls tycker om det, men det kan ju kanske också bero på hur man är som person. Jag personligen har alltid varit sån att jag har det enkelt för mig i skolan och har alltid pluggat bäst när jag suttit hemma ensam... Så logiskt sett borde det passa mig!