• Isac1108

Pco, hur ska jag göra, köpa pergo online ?

Kommer just från fertilitetsmottagningen. Han sa att jag hade många äggblåsor men inga som utvecklas. Allttså pcos. Och ingen ägglossning, inte konstigt att man inte blivit gravid. Plus att levaxinet var alldeles för högt, har tidigare haft för lite, nu var det tvärt om för hög dos. Mensen har helt försvunnit och jag har feber hela tiden. Men hur gick det för dig med ägglossningen ? Har du fått någon hjälp med medicin ? Han sa att jag måste minska i vikt innan han sätter in läkemedel. Men han blinkade och sa att vad ni gör hemma lägger jag mig inte i. Kan man få tag i pergo på nätet ?

• Svar på tråden Pco, hur ska jag göra, köpa pergo online ?
  • bollanmollan

låter lite riskabelt att köra utan att göra vul efter första omgången.

• bollanmollan

Förstår att du vill komma igång men det finns alltid en risk med pergo.
    ofta brukar det inte vara mycket man behöver gå ner i vikt så det fixar sig nog snart för dig. sa han hur mycket du skulle gå ner innan du får hjälp?

• Lotlas

Ät inte pergo utan att gå på noggranna kontroller! Du kan bli överstimulerad t.ex. Försök gå ner i vikt istället.

• eliza34

det du riskerar, om det nu går att hitta klomifencitrat på nätet, är ffa flerbörd, vilket är riskabelt för alla foster, fyrligar, femlingar, sexlingar är inte önskvärda tillstånd, oftast krävs då fosterreduktion(dvs man avvlivar ett antal foster inne i livmodern) till två för att förbättra överlevnaden.
    10% viktnedgång brukar ofta räcka för att få ägglossning. Själv har jag en gräns vid BMI 23, under någorlunda regelbunden mens, över ingen mens alls.

Svar på tråden Pco, hur ska jag göra, köpa pergo online ?