• rivkale

Banérportens förskola på Östermalm

Någon som vet något?

• Svar på tråden Banérportens förskola på Östermalm
  • elims

Vad är det du undrar?

Jag har inte barn där själv, men vad jag har sett så är de i Gustav Adolfsparkens parklek med barnen. varje dag. undrar ibland om de har en egen gård att vara på, eftersom de alltid är i parkleken...

• gamma

Banérporten driver parkleken! Det är deras dagis- + skolgård. Förskolan är mycket populär, och vi är glada att vi fått in vår treåring där till hösten. Har stått i kö sedan 8 dagars ålder, och vi har nu endast fått plats eftersom de utökar förskolan med en ny grupp. Om man har en förskoleplats där är man även garanterad skolplats, vilket annars är svårt att få. Enda nackdelen är litet tråkiga lokaler + att det visserligen är vacker miljö i parken, men ofta fullt i småbarnsdelen eftersom den är öppen för alla. Kontakta köansvarig om du vill göra ett besök!

• rivkale

Tack för tankar och tips. Vi är lyckligt lottade och har fått in vår son på banérporten nu i augusti. Jag är helt enkelt nyfiken på allt, positivt som negativt!

• chazbo
    rivkale skrev 2010-05-07 16:46:59 följande:
    Tack för tankar och tips. Vi är lyckligt lottade och har fått in vår son på banérporten nu i augusti. Jag är helt enkelt nyfiken på allt, positivt som negativt!
    De verkar ha väldigt bra personal. Har en vänninna som jobbar där och hon berättar alltid om bra saker de gör och är med om. Är oxå lärare, så jag har lite att jämföra med.
  • Jeannypo

Är ni nöjda med Banérporten? Vi får ev. plats på förskolan till hösten, hade varit roligt att få höra lite om ni trivs!

• Familjen JS

Hej 

Hur gick det för er? 
    Trivs ni på skolan?
    Vi funderar över hur vi ska göra  med våra barn...
    Hoppas på svar =)

Svar på tråden Banérportens förskola på Östermalm