• Ziitoo

Ni som gjort 3D/4D ultraljud, i vilken vecka gjorde ni det?

♥ Isabell 090304 ♥
  • Svar på tråden Ni som gjort 3D/4D ultraljud, i vilken vecka gjorde ni det?
  • tankar2009

Vecka 26 (25+1). Kolla gärna in bilderna i mitt fotoalbum!

• Catox9

Jag ska göra ett idag {#lang_emotions_sunny} är i vecka 29 (28 +3)
    Det ska bli jättespännande {#lang_emotions_smile}

//Cato

• Hhoney

Jag var i vecka 27. Helt otrolig upplevelse!! Rekommenderar alla att gora det!

• denisegirl

jag va i v 33. helt underbart att få uppleva det. :)

• MyDream

Jag har gjort det båda mina graviditeter.
    Vecka 20, 27 och 30.
    Bilder finns i mitt galleri om du är nyfiken!

• äntligen Vi
    MyDream skrev 2010-05-21 11:51:31 följande:
    Jag har gjort det båda mina graviditeter.
    Vecka 20, 27 och 30.
    Bilder finns i mitt galleri om du är nyfiken!
    vilken v rekomenderar du att man ska göra om du jämför dina bilder, dvs vilken är du mest nöjd med??
  • MyDream
    äntligen Vi skrev 2010-11-08 00:10:32 följande:
    vilken v rekomenderar du att man ska göra om du jämför dina bilder, dvs vilken är du mest nöjd med??
    Svårt att säga för jag är nöjd med alla, man blir ju det när man får se sitt ofödda barn i magen.
    Bebisen har inte utvecklat sina ansiktsdrag fullt ut  i vecka 20 så man får en bättre uppfattning om hur bebisen ser ut om man väntar längre. Men om det är vecka 27 eller 30 tycker jag inte spelar någon roll.
  • äntligen Vi
    MyDream skrev 2010-11-09 12:50:52 följande:
    Svårt att säga för jag är nöjd med alla, man blir ju det när man får se sitt ofödda barn i magen.
    Bebisen har inte utvecklat sina ansiktsdrag fullt ut  i vecka 20 så man får en bättre uppfattning om hur bebisen ser ut om man väntar längre. Men om det är vecka 27 eller 30 tycker jag inte spelar någon roll.
    tack för den infon, vi ska göra ett 3d ul i v 24
  • Madicken

Jag gjorde ett 3D-UL i v.21. I mitt fotogalleri har jag jämfört den bilden med en bild då min dotter är 7 mån. Jag tycker att jag ser tydliga likheter. Väntar man längre så hinner bäbisen tjocka på sig och dragen i ansikten försvinner in i hullet.

• God Is A Girl

Måste bara fråga, vart har ni alla gjort era 3D ultraljud? Skulle så gärna vilja göra ett om jag blir gravid igen!

• tankar2009

Japp, Tittut på Nybrogatan i Stockholm. De var bra tyckte vi! Lite väl dyrt kanske (1700 kr) men just då känns det värt vartenda öre!!!!! Nu sen den lille prinsen har kommit så tittar man ju inte längre på videon osv. Men ändå kul att ha gjort det för han är verkligen sig lik (gjorde i vecka 26) min lille gulleplutt!

• Emelianfian

v25... gör vi det igen blir det nog v28-30 för att få bli bättre bilder... lille plutten var så liten..inte alls sådär rund som man ser på många andra bilder på kliniken.

♥ Nellie 071207 & Felix 090129 - Trean i magen BF 111203 ♥
Svar på tråden Ni som gjort 3D/4D ultraljud, i vilken vecka gjorde ni det?