Erfarenhet av Ticket
Jag vill först säga att jag bara vill ha info om folk som varit med om / har mycket säkra källor hur Ticket fungerar som företag. Ge det 1 av 5 getingar / avbrutna tummar ect. ect. :D
Jag vill först säga att jag bara vill ha info om folk som varit med om / har mycket säkra källor hur Ticket fungerar som företag. Ge det 1 av 5 getingar / avbrutna tummar ect. ect. :D
De är till största delen förmedlare av andra företags resor, så jag undrar lite exakt vad du vill ha info om?
De gånger jag haft med dem att göra har det varit 5 av 5, men av andra skäl väljer jag att inte boka genom dem igen.
nu är det förvisso 8 år sedan jag bokade en resa genom dem senast men då fick dom av mig alla tummar upp. Bra service, trevlig personal på kontoret/butiken.
Som ovan skrev; Ticket är ju till största delen förmedlare av andra företags resor, men de ggr jag har haft med dem att göra så ger jag dem 5 av 5.
Men återigen; man köper ju bara resan av dem - sen är det ju ett resebolag (Fritidsresor, Ving osv) som ordnar resten, dvs det är ju dem som man reser med så att säga - det har ju inte Ticket nå'n del i!
Vi har använt dem för att boka flyg innan vi själva började göra det via internet. Jag kan verkligen rekomendera dem.