• Pappa fluff

Erfarenhet av Ticket

Jag vill först säga att jag bara vill ha info om folk som varit med om / har mycket säkra källor hur Ticket fungerar som företag. Ge det 1 av 5 getingar / avbrutna tummar ect. ect. :D

• Svar på tråden Erfarenhet av Ticket
  • vackrastarflow

De är till största delen förmedlare av andra företags resor, så jag undrar lite exakt vad du vill ha info om?

De gånger jag haft med dem att göra har det varit 5 av 5, men av andra skäl väljer jag att inte boka genom dem igen.

• az81

nu är det förvisso 8 år sedan jag bokade en resa genom dem senast men då fick dom av mig alla tummar upp. Bra service, trevlig personal på kontoret/butiken.

• mia maria

Som ovan skrev; Ticket är ju till största delen förmedlare av andra företags resor, men de ggr jag har haft med dem att göra så ger jag dem 5 av 5.
    Men återigen; man köper ju bara resan av dem - sen är det ju ett resebolag (Fritidsresor, Ving osv) som ordnar resten, dvs det är ju dem som man reser med så att säga - det har ju inte Ticket nå'n del i!

• Virriga Vera

Vi har använt dem för att boka flyg innan vi själva började göra det via internet. Jag kan verkligen rekomendera dem.

Svar på tråden Erfarenhet av Ticket