• T1979

AVA klinik i Riga

Hej Nu har jag följt er här ett tag och känner att jag nog hör hemma i denna tråd Efter 2 helt misslyckade IVF:er, hamnade vi i kö gör äggdonation, 2 år kändes som ganska lång tid så vi kontaktade AVA i Riga planerad ET 26 maj. Och med tanke på allt positivt i denna tråd känns de som vi gjort helt rätt. Som svar till von Hiram så tyckte jag också de verkade väldigt lång tid, fick mens 25 april, progynonstart 3 maj och beräknad ET 26 maj. Så de kanske är normalt... Eller? Vill också passa på att säga jätte grattis till IVFdagar, följer din blogg slaviskt

• T1979

Vet att ni avhandlat de mesta här redan, men nu börjar de närma sig för mig och jag undra hur vanligt det är att de håller datumet de sagt från början på AVA i Riga, någon som har erfarenhet om hur de brukar vara för ET?  Tänkte också hör med er som gör akupunktur innan, är de något som ni fortsätter med efter, vet ni om de finns några fördelar med att fortsätta? Ska på min första akupunktur tid i veckan, känns lite nervöst bara de...

• T1979
    WildaMathilda skrev 2011-05-11 18:56:44 följande:
    Kul att det är dags för dig snart!
    Det beror helt på om allt ser ok ut för dig och om donatorn är redo för ÄP det datum du fått. Datumet är preliminärt ända till bara några dagar innan. Det är då donatorn kollas om hon är "plockfärdig".
    Jag gick också på akupunktur men blev sjuk någon vecka innan vi åkte så jag kunde inte fortsätta. Och jag har inte tagit upp det igen efter att vi kommit hem. Men jag har ingen aning om det är bra att fortsätta efteråt eller inte tyvärr.
    Lycka till på ET! Vilket prel.datum har du fått?
    23/5 ÄP och 26/5 ET, men jag fick precis mail från AVA att donatorn har ultraljud nästa vecka och då får vi veta mer. Mitt sista ultraljud såg bra ut, så nu är de väl bara och vänta, inte direkt min favoritsysselsättning, men de får väl gå..
  • T1979

Får se vem hon svarar först har också mailat henne för en kvart sen, våran donator är på ultraljud idag, och vi borde få veta exakt dag efter de. Kanske får vi åka redan på söndag Synd bara att de inte finns något som heter sista minuten på reguljärflyg, shit va priserna stigit bara sista veckan...

Svar på tråden AVA klinik i Riga