• mammsen 2012

AVA klinik i Riga

Hej alla Vänner! Jag har just startat med vår första ivfbehandling i Riga..påbörjat medicinering.. Tycker denna tråd verkar superbra, men jag är lite "OFF" vad gäller alla dessa förkortningat ni skriver om..Kan ni hjälpa mig att översätta dessa, tex FET  VUL BIM  och alla andra så vore jag jättetacksam! Kram <3

• mammsen 2012

Tack snälla MELA!! Känns MYCKET lättare att komma med i diskussionerna om man kan förkortningarna :))  !

• mammsen 2012

Är det nån av er tjejer  som lyckats med ivf och haft myomer och cystor vid insättningen av embryon?

• mammsen 2012

Tack för välkomnandet Skrutten04 och lycka till...väntar med spänning att höra fortsättningen för dig :)  ! Håller tummarna!!

• mammsen 2012

Undrar lite om det är fler än mig som fick utskrivet duphaston ? Jag skulle äta det i tio dagar och få mens ca 3 dagar senare sa dom.. efter 5 dagar fick jag bara en pyttepytteblödning..sen inget..  Nån som upplevt samma eller hur var det för er?

• mammsen 2012
    mammsen 2012 skrev 2011-11-07 16:25:51 följande:
    Undrar lite om det är fler än mig som fick utskrivet duphaston ? Jag skulle äta det i tio dagar och få mens ca 3 dagar senare sa dom.. efter 5 dagar fick jag bara en pyttepytteblödning..sen inget..  Nån som upplevt samma eller hur var det för er?

Alltså jag skulle få mensen på tredje dagen med pillerna..skrev lite tokigt..;)
  • mammsen 2012

Aha..! Är det så Tea75? Det visste jag faktiskt inte..nu blev jag då hemskt förvirrad..men tack för upplysningen :)  en själva proceduren e väl samma som IVF..eller?

Svar på tråden AVA klinik i Riga