AVA klinik i Riga
Zaq när går hon på sem ?
Zaq när går hon på sem ?
Jag undrade när fodina tar sem, ej Nacka. ;)
Hej, det var länge sedan jag skrev något i tråden men jag följer er aktivt :).
Vill bara tipsa om att man kan mäta slemhinnan hos Aleris röntgen på Sophiahemmet. De har drop in from kl. 8.00 (jag brukar vara där 7:45 ungefär). Det kostar 750:- och de brukar vilja att man har med mailet från kliniken som remiss. De är super gulliga och hjälpsamma!
Lycka till önskar jag er alla som kämpar!!
Hej!
Sophiahemmets Aleris Röntgen hjälper till med UL. De var öppet hela förra sommaren så kan tänka mig att de är öppet även nu på sommaren. De har sk. dropp-in tid för oss "utlands" ÄD patienter.
Sophiahemmets IVF och fertilitetsmottagning tar nog inte ÄD patienter.
Röntgen hjälper till med UL året runt
Jag kanske missförstår frågan, men svarar i alla fall.
För att göra ÄD-behandling i Sverige får man max ha fyllt 40 år. (I alla fall var det så 2009.) Dvs behandling via Svensk klinik och donator i Sverige.
Men om du menar om det finns åldersgräns för att få hjälp med VUL i Sverige vid ÄD-behandling utomlands så tror jag inte det finns. Jag är 43.
Regler för IVF med egna ägg vet jag inte...
Kram
Brukar läsa denna tråd lite sporadiskt...... Grattis till er som precis plussat! Beklagar desto mera till er som inte plussat.
TyckOmMig, jag ber verkligen om ursäkt, men jag hänger inte riktigt med, nyfikenheten har nu tagit över så jag måste fråga, hur många barn har du sedan innan? Är alla ÄD? Jag har förstått att du fick ÄD-tvillingar för ganska precis ett år sedan och har du nu återfört ytterligare två embryon, eller? Hur gammal är du? Hur får du ihop allt, hur går er ekonomi ihop? Jag antar att du inte arbetar full tid, eftersom du har 1-åringar hemma.
Återigen förlåt om min fråga uppfattas fel, men är bara lite nyfiken. Kanske avundsjuk också, skulle vara såååååå glaaaad för ett barn!
Lycka till!
Vad roligt att höra av dig Micro! Tack!
Ego: blödning idag som inte är spotting.... Fan. Nör jag kissa så avslutar det med mindre stråle blod ej koagel vara vattningt blod inte heller det där super syrerika blodet. Har mens liknande värk. Tror jag överansträngt mig, promenad m mycket stigning i skogen, och annat i påsk. Men kan väl icå bara vara slumpen...? Känns iallfall olustigt o obekvämt att vara i denna vanmakt.
RobSab, så fantastiska nyheter! Vad glad jag blir att ni äntligen är gravida. Jag förstår att det är mkt oro blandad med den oerhörda glädjen, men nu är ni värda att få njuta. Roligt att få följa er. Kramar till er båda (eller alla tre eller alla fyra???)