AVA klinik i Riga
kanske skulle tagit Riga istället, går ju fortare där...
Själv går vi på Fertinova i Finland . Väntar på donator, suck vad tiden segar sig fram

Har Riga kö till ÄD?
Kan man göra första besöket på Ava Riga i Stockholm?
Hej alla kämpare!
Tyvärr är jag tillbaka i tråden igen efter att ha förlorat vår prinsessa efter flertalet fel under förlossningen...
Att vara änglamamma är tufft!! Otroligt tufft men ett syskon ska det bli!!!!
Nytt ÄD ska göras så snart min cykel kommer igång igen. Det blir på samma klinik som tidigare dvs. AvaClinic i Riga.
Jag kommer att köra samma upplägg som när jag blev gravid:
Prednisonol och Trombyl
Akupunktur före och efter återföring
Assisted Hatching
Embryo Glue
Nu vet man ju klart inte om det var detta som gjorde mig gravid men det är klart att man tror!!!
Ååh det är så sorgligt att läsa att även ni är änglammammor, Rosen76 och Frazze. Min son dog i min mage i grav.vecka 40, föddes stilla hösten 2014. Han kom till på vårt fjärde ÄD-försök, sista ägget vi hade i frysen. Vi är på gång med nya försök och beräknad ET är i augusti. Känner igen längtan efter ett syskon, det första jag sa efter förlossningen var att det här var inte sista gången, jag ska föda ett levande, skrikande syskon. Vi har låtit sorgen ta tid, samtidigt som längtan är otroligt stark. Men längtan övervinner rädslan att bli gravid igen och den ännu större rädslan att inte bli gravid igen.
Många varma kramar till er <3
Nu var det länge sedan jag hade tid att vara här inne på fl. Har läst ikapp nu och grattis alla som plussat och beklagar er som inte lyckats. Själv börjar jag nu närma mig målet efter 12 års försök. Den 1 januari har vi tid för igångsättning. Tydligen vill man sätta igång förlossningen 2 veckor före bf när äd. Någon här som har erfarenhet av igångsättning? Vill ju helst att det ska starta av sig själv så att kroppen och barnet är redo. Samtidigt vill jag ju inte riskera att barnet ska dö i magen som de varnar för annars...
Amma fungerar utmärkt efter ÄD!