AVA klinik i Riga
Hej!
Hoppar in här... Första ÄD på AVA Riga i Sept 17. Två tredagars som inte fäste. Nytt försök runt den 23/2-18 (två blastocyster). Har gjort första VUL, tagit Procrensprutan och gjort endometrium scratch förra veckan.
Hej!
Hoppar in här... Första ÄD på AVA Riga i Sept 17. Två tredagars som inte fäste. Nytt försök runt den 23/2-18 (två blastocyster). Har gjort första VUL, tagit Procrensprutan och gjort endometrium scratch förra veckan.
Tack för fin omtanke!
Vårt väntrum: jag har läst din blogg, lääänge! Jag är så ledsen för din skull, och hoppas av hela mitt hjärta att du kommer dit du vill!
Jag har varit ung i tanken alldeles för länge, så när jag började känna att jag ville ha barn, så var min kropp för gammal. Mina ägg hade ruttnat i kartongen så att säga...
Jag blev förvisso spontant gravid på andra försöket, men missfall i v.11. Jag klarade inte av allt vad en IVF-process skulle innebära (som tur var), så vi gick direkt in i äggdonationsträsket. Och här får man ju som bekant klafsa runt i leran med för stora stövlar... Första försöket funkade inte. Förmodligen inget fel på mig (vad vi vet), förutom det faktum att datumet har gått ut! ;D Ska dock göra ett koagulationstest i samband med nästa transfer.
Är det någon som har egen erfarenhet av att använda embryo gen?