AVA klinik i Riga
Men gud va bra att du hittat hjälp. Vet du om han kan ordna remiss för hcg test?
Men gud va bra att du hittat hjälp. Vet du om han kan ordna remiss för hcg test?
Jo jag vet att werlabs testar för Hcg men de har inget lab i närheten av där jag bor därför undrade jag om Claes J skriver/skickar remiss för Hcg för då kan jag ta test där jag bor. Min gyn har semester från midsommar och hela juli därför kan jag inte få hjälp där. Om planerna går som jag tänkt så kommer jag behöva ta Hcg test runt 10 juli.
Hur har ert Prognyonschema sett ut innan ET/FET. Vilken dos har ni börjat med och hur har era dosökningar sett ut? Hur många dagar innan transfer började ni med prognyon?
Rosen och zaq, om jag fattar er rätt så äter ni alltså 6 mg om dagen direkt från start till ET/FET?
Jag fick upptrappningsschema vid min förra behandling, startade med 2 mg första dagen sedan ökning med 2 mg per dag fram till att jag var uppe i 10 mg/dag om jag minns rätt. Är det nån av er som haft liknande schema?
Tack för svar angående Progynon dos. Verkar som 6 mg/dag är standard i Ruga och att det är något högre doser i Aten. Vet att jag var uppe i minst 10 mg senast men då växte ju min slemhinna som en raket också. Har påpekat detta för min klinik så min förhoppning är att jag inte ska behöva komma upp i så hög Progynon dos vid nästa behandling. Jag vill ju inte äta mer hormoner än vad som är nödvändigt.
Kommer börja med nedregleringssoray 24/5 så jag räknar med att ET blir runt midsommar.

Tack Redan. Det kan va bra att veta så jag kan jämföra med det schema som jag får.
Va roligt att få se de små bebisarna Snorpan. Lycka till framöver.