• Redan47

AVA klinik i Riga

Max 6månader gamla får hiv syfilis mm prover vara. Så kolla om ni har fräscha provsvar, spec om mannen ska lämna sperma.

• Redan47

Skulle ta reda på andra alternativ och ta detta dyra i sista hand.

Tex kolla werlabs om de finns geografiskt passande för dig. De har ett paket prov för IVF/ÄD. TIPS: de har sommar 30%rea, kolla hemsida och ange rabattkoden sedan! Passa på att ta dess prov nu.

Ring närliggande städer och kolla efter gyn. Jag har betalat 300kr-1400/ kontroll av slemhinna. Vid 1400kr per undersökning ingick recept förskrivning.

Alt tar ni alla prover o undersökningar och reser till Riga på konsultation, val av donator mm mm i förväg.

• Redan47

Niki74, då är det ju inte så långt till Sthlm för dig. Där finns större/fler möjligheter. Kolla med fertilitetcentrum Lidingö. Om Marie kan göra mätningar och remiss för provtagning.

• Redan47

Frazxe då är du i startgroparna, spännande! Jag har inte spec gått upp i vikt av nedreglering, men 6-8kg totalt under behandlingsprogram under 1.5år.... Och då inte av mat o godis, hormoner upp o ner samt skadad handled o rygg som minskade min möjlighet att motionera.

• Redan47
    Frazze skrev 2015-08-10 19:18:50 följande:
    Nu är den tagen! Men jisses vad besvärligt den var?! Det var ju ord i beskrivningen som jag aldrig ens hört talas om. Men jag hoppas att jag gjort rätt. Vätskan ska väl vara vit hoppas jag?!
    Klart du gjort rätt! Går inte göra på så många sätt.
  • Redan47

Ja du vågar ta omeoeazol om du tror det kan hjälpa dig. Jag mådde skit av nedreglering oxå. Huvudvärk framförallt när hormonerna dalar i kroppen....ta alvedon, 2*500mg/gång.

Antalet UL är ointressant. Du undersöker dig för att få kunskap om hur slemhinna svarat på östrogen. Visst kan det bli olika antal bland oss. Du kan ju ta ett UL dag3-4 för att se att slemhinnan är tunn, och dag8 för att se hur den utvecklats ev justering av medicin och ytterligare ett dag12 ....det kan se olika ut. Jag har gjort all i från ett till 5. Mitt problem har varit slemhinnans tillväxt.

Insättningsdag i Riga har stämt m någon dag hit eller dit. Jag har alltid bokat i tid och valt vara där. Räknat på mellanskillnad flyg hotell o dagar. Har bott på två olika hotell alltid bra frukost.

• Redan47
    Amberiah skrev 2015-08-24 13:11:29 följande:

Idag har jag dock plussat! Helt otroligt. Bara en vecka efter insättning. :) Så nu hålls tummarna att det fortsätter och går bra hela vägen! ???? Plussat på min födelsedag och allt.

Suveränt ! Grattis !
  • Redan47

Till mig har de inte hört av sig något efter minus... Om jag ska fortsätta eller när. Inte heller om de två embryon som finns el fanns kvar....

Svar på tråden AVA klinik i Riga