• Micro

AVA klinik i Riga

PeeWee44 skrev 2017-02-08 12:21:22 följande:
    Men det är väldigt tidigt, ge inte upp än! Jag hade 25 på blodprovet dag 8.

Kramar
    Tack för pepp:)
  • Micro
    PeeWee44 skrev 2017-02-08 17:31:23 följande:
    Jag antar att du har blastos eftersom du går hos dr Fodina. Har du inte det är det väldigt tidigt.
    Det var blasto. Svårt att tro att blir ngt annat än -, har ju plussat dag 8 tidigare men det är bara att bryta ihop å komma igen, vet ju att värsta besvikelsen gått över när man börjar satsa mot nästa försök. Kör väl på nästa riktig mens om det inte funkar denna gång.
  • Micro
    TyckOmMig skrev 2017-02-08 22:04:54 följande:

Micro-hoppas det bara är tidigt än...
    Lider med dig håll ut vännen kanske
    Inte behöver vara kört ännu men du är stark.

Tack vännen, behövligt m lite pepp.
  • Micro
    Frazze skrev 2017-02-08 21:58:58 följande:

Är det någon som har lite progynon att sälja till mig? Behöver desperat få upp östrogenet i kroppen så att min slemhinna blir tjockare! Ni kan pma mig i så fall ????

Skickade PM via appen men vet inte om det gick iväg. Annars kan du skicka till mig.
  • Micro
    Frazze skrev 2017-02-08 22:27:11 följande:
    Jag behöver inte så mycket max 30 st! Jag fick inte ditt meddelande! Jag har inte appen kan det vara det som är felet?
    Äter rätt så hög dossjälv så kan bog tyvärr inte avvara så många men det verkar ju lösa sig för dig. Varför ska du ta det 2 mån? För att bli spontangravid?
  • Micro
    Redan47 skrev 2017-02-10 10:32:04 följande:
    Så motigt känslan när minus visas är så nedslående som en våt filt.
    Kram
    Tack<3
  • Micro
    TyckOmMig skrev 2017-02-10 14:16:38 följande:
    Åh vännen vad tråkigt.
    Har du bett kliniken kolla upp om samma donator är villig ställa upp igen?
    Så gjorde jag vid vårt sista försök för att kunna vila i ruvandet då inte de sista embryona gick att frysa användas.
    Tack. Har inte kollat men tänkt precis så att jag gärna vill veta för att kunna känna mig lugnare. Men går d inte får d bli en my donator. Tanken har slagit mig att kanske försöka få nya embryon medan vi går vidare m sista för att spara tid även om det blir kostsamt. Ska fråga kliniken efter off testdag.
  • Micro
    Frazze skrev 2017-02-26 12:10:50 följande:
    Jag gick på ivf Riga och där så lovade de att maila när äp var klart och sen när de hade delat sig färdigt. Vi odlade ju blastocyster. Jag lät dem heller inte glömma att de skulle maila mig eftersom att jag bombarderade dem med frågor som jag inte kom på när vi satt där och då slank ju frågan om äggena med typ varje gång! Hahahahha! Vi var där i September och hade så fint väder! Vi satt ute och drack öl och käkade luncher. Vi bodde på ett hotell som låg i samma byggnad som ivf Riga och något kvarter bort hade de en av de finaste sushiställena som jag varit på. Så gott! Gå och kolla in marknaden i de stora Zeppelinarhangaren och sen torget i gamla stan! Många mysiga ställen att äta på etc.
    Ler stort när jag läser;) vi går oxå på ivf Riga. känner sååå igen mig så gjorde jag oxå, mailade en hel del. Härligt m så många ägg, jag var nöjd m 14 som blev 9 blasto. Gravid på första men nu bara 2 kvar, vi önskar ju ett helsyskon. Fantastiskt härligt att du fått känna sparkar.
  • Micro
    Vårt väntrum skrev 2017-02-26 11:26:08 följande:
    Haha dom mailar antal då det är klart?
    Trist att det ska regna flera dagar i Riga men men. Ser ändå fram emot detta.
    Insättning är torsdag :)

Tack för lyckönskning!!
    Håller tummarna, lycka till!
Svar på tråden AVA klinik i Riga