AVA klinik i Riga
Grattis till rekordslemhinnan Redan!
Började med östrogen igår och har fått en sådan fruktansvärt förfärlig huvudvärk, har varit sängliggandes halva dagen. Har ngn tips att ge mig? Huvudvärkstabletter hjälper inte ett smack. Kan man ha huvudvärk så länge man behandlas med östrogen eller försvinner den så småningom? Hjärta till er alla som kämpar och grattis till alla som plussat!
Jag har bytt klinik och bytt läkare så känns allt lite rörigt för mig, trodde att jag hade full koll men inser nu att jag har glömt att ställa några viktiga frågor..
Hur har det sett ur för er vid ÄD, har ni fått samma hormonbehandling innan ET som innan FET? Jag har bara gjort ET (färska embryon) innan och denna gången ska jag göra FET.
Det enda jag har fått veta är att när man gör FET (frysta embryon) så behöver man ingen nedregleringsspruta, stämmer detta för er andra också? Eller har ni tagit nedregleringsspruta vid FET också?
Om man inte tar nedreglingsspruta, tror ni att man behöver samma mängd östrogen som när man inte tar sprutan? Tänker att man kanske borde ta mer östrogen om man har tagit en spruta innan, men har faktiskt ingen aning.
Tack snälla till alla som svarar, jag är så tacksam!