Maran73 skrev 2017-05-04 22:47:22 följande:
Ååååh så många eskimåer, vad bra!!! 12 reserver borde ju aaabsolut räcka om det inte tar sig denna gång!
Antar att de är så rutinerade på att studera embryon så de kan vara hyfsat säkra på vilka som kommer klara sig el inte?
Hoppas du slipper mer blödningar, men det är vanligt som sagt med alla dessa hormoner man tvingar in i de känsliga slemhinnorna TRE ggr dagligen... inte konstigt om man får små "protester"!... Hade själv en riktig rysare igår! Slutade m att jag tillbringade hela kvällen på gynakuten... Fick en mer ordentlig blödning som varade fr morgonen och under hela dagen, avtog lite mot eftermiddagen. Kliniken ville att jag skulle kolla m VUL snarast så jag o mannen åkte efter jobbet. Var inställd på missfall.... MEN fick se ett tickande hjärta istället! <3 Läkaren såg lite torkat blod vid livmodertappen, KAN vara ngn form av liten spricka där men hon var väldigt osäker. Allt såg fint ut, alla prover bra och hinnsäckens mått var exakt 5+6 som den borde vara. Sååå lättad! Så... känsliga el påverkade slemhinnor är nog ofta förklaringen.
Ang symtom så har man ju läst sååå många som säger "nä, känner inte ett dugg, det tog nog inte..!" som sedan varit väldigt gravida.

Själv hade jag inte alls ömma bröst, inte så ömma nu heller men lite har de börjat "bråka". Är de större? Var det jag märkte först, innan de började ömma. Men under ruvningen?... njaaeee inte mkt symtom!
Just det ja, jag svarade ju inte på din fråga. Nej, tuttarna är lika små som vanligt tyvärr. Hoppas det kommer några symptom snart så det känns mer som att man är gravid
UndrandeSökare skrev 2017-05-05 17:27:49 följande:
Hej ! För mig blev det tyvärr ofostrig graviditet (dvs tom hinnsäck) så nu har jag slutat med alla mediciner i samråd med AvaRiga och inväntar blödning.
Sen tar jag sommarsemester och nästa försök blir i höst.
Och glömde ju även att önska dig detsamma i inlägget jag skrev nyss, hoppas du får en fin sommar trots allt, så tack och detsamma!
Apropå sommar (och bad och sol). Jag spontanköpte en ny bikini i Riga. Snacka om pessimistiskt. Nu är det ju möjligt att den snart är för liten.