AVA klinik i Riga
Tackar så mycket. :) Nu återstår det bara att knipa i ett antal veckor framåt. :)
Tackar så mycket. :) Nu återstår det bara att knipa i ett antal veckor framåt. :)
Jag har samma testdag som du har... Är supernojjig och pendlar mellan hopp och förtvivlan. Hade känningar i livmodern och äggstockarna torsdag och fredag (Som jag har inför mens) och var helt säker på att något var fel! Nu har jag knappt känt något på hela helgen, så då nojjar jag över det också! (Jag är riktigt bra på att nojja!) Progesteronet hjälper ju direkt inte till... Känns ju som om man börjar blöda hela tiden! Jag borde ju vara "van" vid det här laget med tanke på att det är 8:e gången jag ruvar (2:a gången med ÄD), men jag kommer ju inte ihåg exakt från gång till gång hur det känns, hur det kändes när jag blev gravid (Visserligen i några veckor, men ändå gravid) vs. då det inte tog sig o s v...
Jag håller tummarna för + för oss båda nu!
Grattis till plusset! Håller tummarna att det håller i sig!
Jag var på AVA! Själv?
Nä, har inte vågat tjuvtesta... Tror att vi väntar till fredag som instruerad, om inte mensen kommer först. Har känningar, men det kan lika gärna vara progesteronet...
Haha.. Och jag hade tid 13:00 och var där till 14:15... Vi måste ha gått om varann precis!
När börjar man att ta lutinus sen? Är det när man kommer till Riga? Åh jag vill vara där NU!
Lycka till Kcb! Hoppas du plussar du med!
Alltså Ava och Ivf Riga är två olika ställen? Jag är nog på Ivf Riga kliniken. Vem har erfarenhet därifrån då? Inte så konstigt stt jag inte kände till namnet Veronica då.
Kcb och Amberiah, valde ni embryoscope?
Ivf riga hette AVA riga tills förra sommaren. Minns inte historien, var inte så intresserad då eftersom jag blev gravid av mig själv. Var det då de delade upp sig i två kliniker kanske? Fodina startade eget..?
Så vilken är vilken? Jag ska till Ivf Riga, are they the goodies or the badies? Jag är ju helt ny i gemet så jag tog det som de gjorde reklam för här på Fl och sen så vet jag ju att Weeme valde samma.
Hallå!
Någon som kan maila mig nedtrappningsschemat på Lutinus? Ids inte maila Veronika eftersom hon säkert tycker att jag är lite för entusiastisk.
Jag håller på inventera mina mediciner. Vill vara förberedd ifall jag måste få tag i en läkare som skriver ut mer. Jag tar 3x2 st per dag nu och 3 st progynon. Progynontabletter har jag gott om. Det är Lutinus jag är lite fundersam på om jag måste få tag i fler av.
Stort tack!! :)
Amberiah: Nedtrappningen sker helt individuellt och är inget de redan nu kan säga. Först och främst väntar ju ett VUL runt vecka 8 men räkna med att du tar Lutinus ungefär till och med vecka 12.
Grattis till plusset!
Amberiah: Nedtrappningen sker helt individuellt och är inget de redan nu kan säga. Först och främst väntar ju ett VUL runt vecka 8 men räkna med att du tar Lutinus ungefär till och med vecka 12.
Grattis till plusset!
Gjorde även klart för honom att donatorerna inte på något vis överhuvudtaget är mamma eller pappa!