AVA klinik i Riga
Redan. Jag har två tips. Kolla blodgrupper. Läs lite på Aten tråden. Det är många som har lyckats med hjälp av Dr D och Peny.
Hej,
Jag är gravid i vecka 7. Är det någon som har två extra paket progesteron mick och bor i Stockholmsområdet? Inboxa mig. Jag kan ge tillbaka dom imorgon.
Apoteket glömde min beställning och är försenade. Får nya imorgon!
Man kan ta blodprover tidigare. Då kan man se hcg sakta öka från t.ex 5 till 13, 26 etc vad det nu blir för siffror. Det är kul. Då slipper man den ångestladdade väntan.
Det gjorde jag. Nu i vecka 17.
Wonderstruck. Gjorde du kejsarsnitt? Hur gick det efter? Gick det snabbt att läka snittet? Känns det bra nu efter en tid?
Ok. Ja, jag planerar det. Var det planerat snitt för dig för andra tvillingen eller blev det akut snitt?
Jag försöker att förbereda mig mentalt innan.
Rosen 1 yngre
Imorgon är det dop för dottern. Syskonförsök i september. Ni som har gjort syskonförsök. Slutade ni amma tidigare eller ammade ni länge?Hur länge ammade ni innan nästa försök?
Imorgon är det dop för dottern. Syskonförsök i september. Ni som har gjort syskonförsök. Slutade ni amma tidigare eller ammade ni länge?Hur länge ammade ni innan nästa försök?
Tack för svar!
Snart blir det syskon försök för mig. Är det någon som har utrogest över som jag skulle kunna få eller köpa? Det vore jättesnällt.
Tyck om mig. När du gjorde dina försök med dina tvillingpar. Använde du progesteron mick för det mesta eller använde du utrogest eller lutinus också?
Tyck om mig. Vilken dos tog du av antibiotika? 100 mg morgon och kväll?
Tack för svar Tyck om mig!
Tyck om mig. Hur många dagar fick din man hjälpa till att bära flickorna efter ET 2. Hur mycket bar du dagarna och veckan efter ET eller bar du inte alls veckorna efter när du blev gravid med tvillingpojkarna?
Tack tyck om mig. Hur många veckor kunde du undvika att bära i början?
Niki Stå på dig!