• zaq1234

AVA klinik i Riga

Å vad jag tycker ruvartiden är tuff.. Man slits mellan hopp o förtvivlan.. Och funderar på vilken teststrategi jag ska ha denna gång...

Idag bara dag 6....

• zaq1234

Å Fru var jag ledsen jag blir...förstår hur otroligt tufft det känns idag..många styrkekramar till Dig!!!

• zaq1234

Tyck om mig, jo tack jag mår väl egentligen bra, känner inte så mkt alls, känner ibland ngt i magen..men det är ju bara medicinerna...så var det även första gången då det blev minus..Tror även att vanliga magen spökar så det kan ju även vara det som känns lite.  Är rädd för att testa..får se om jag gör det i morgon. Mina testdagar är annars onsdag o fredag denna vecka..så det är inte långt kvar innan jag får veta..

Hur går ruvandet för dig? Hur mår du?

• zaq1234

Lina Q Det lät som du har det väldigt jobbigt även om jag så klart förstår att du är otroligt glad för att du kommit så långt..Har du ingen känsel i ena låret alls?
    Är du sjukskriven? Kram till Dig!

• zaq1234

Fru, köpte du provet på werlabs? Eller finns det ngt annat man kan köpa? Hoppas hoppas det ger utslag!!!!

• zaq1234

Fru!! Jag tycker också det är ett svagt plus!!! Så härligt!!! Spännande att höra hcg sedan, hoppas du får svar ikväll. När jag gjorde werlabs fick jag svar samma dag.

Swede, jag hoppas av hela mitt hjärta att samma sak händer dig.. Det är bara dag 10..

Kram till er bägge!!!

• zaq1234

Fru.. Så himla tråkigt! Lider med dig. Vilket märke sa du att använde som gav plus? På vilka sätt kände du dig gravid?

Många styrke kramar till dig!!

• zaq1234

Nugällerdet: Förstår din frustration, man vill ju att de ska hjälpa med analys och vad man bör göra...att äta medicin mot ngt man inte har känns ju väldigt märkligt..har du vänt dig till anda kliniker o beskrivit ert problem?

Dock så känns ju detta som ett lotteri, i aftonbladet av alla tidningar så stod det är det är ca 1:6 försök som lyckas...så om de inte hittar ngt fel..så känns det ju som samma chans att testa en gång till  då ökar ju sannolikheten att ni lyckas..jag menar när de inte kan säga ngt om sannolikhet på de andra alternativen....ja inte vet jag.stor kram till dig

• zaq1234

Sov uruselt i natt drömde flera gånger att jag testade..och ni vet hur det är i drömmar.allt går fel..var helt svettig då jag vaknade...jag gick i alla fall och gjorde ett test..hade jättehög puls...men det verkade som det blev två streck....blev helt darrrig o började gråta.....vågar inte ta ut glädje i förskott...blodprov 1 i morgon...sist hade jag ju 14 i hcg...sedan så kan man ju inte lita på testerna heller....och det är ju flera här där HCG inte ökar....så jag försöker vara så lugn jag kan o ta en dag i sänder..den gången jag fick plus via ivf så blev det ju MA.

Fina swede, jag tänker så på dig och hoppas så otroligt mycket på att  blodprovet säger ngt annat i morgon. Många Kramar!!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga