• Amberiah

AVA klinik i Riga

Frazze skrev 2015-08-26 15:42:13 följande:

Men är detta sant!? Jag sitter här med öppen mun och höjda ögonbryn i förundran över hur en läkare av alla kan säga en sån sak!? Du borde ju sagt åt han att han skulle knipsat ledarna innan något av barnen kom till, ifall om att någon av de stackarna dominant bär hans gener! Finner enbart ett användbart ord för en sådan människa! Pucko! De andra är inte lika snälla

Jaha! Så ivf Riga är the badies! Men det verkar ju som att det funkar där med. Weeme blev ju up the duff direkt. Det hoppas jag ju att jag blir oxå! Är det någon skillnad i pris då tro? Bara 8 dagar tills vi "preliminärt" ska åka. Hon skrev att vi får veta när vi behöver vara där ca 1 vecka i föreväg. Åh vad jag längtar!!!!!!

Tyvärr sant, ja. Så sjukt. :/

Priserna är precis samma på klinikerna. De är ju konkurrerande så de håller nog samma priser. Ja, vad jag läst så verkar Fodina duktig. :)

Och mycket riktigt - vi är deras mammor!! Deras enda! <3
  • Amberiah
    Kcb skrev 2015-08-28 21:52:14 följande:

Tack! Det verkar ha varit en bra dag på AVA-kliniken... Vårt plus och Ameriahs... Båda implanterade samma dag!

GRATTIS!!!! ?????? Jag får svar på mitt HCG först på måndag eller tisdag. Men gravtesterna är starkt positiva än. :)
  • Amberiah
    Redan47 skrev 2015-08-31 11:24:14 följande:

Det är ju jätte bra! Grattis! Det intressants är hcg nr2, som visar stegringen.

Tydligen ska jag inte göra ett till denna gång. Veronika bad mig boka ultraljud bara. Så 23e är det bokat för det. :)
  • Amberiah

Kcb - men varför har de bett oss göra ultraljud på olika dagar tro? Vi satte ju in dem samtidigt ju. Eller ja.. mina bebisar har ju t.o.m. gottat sig i min mage två timmar längre än dina. ;)

• Amberiah

Jag fick plus precis en vecka efter insättning, väldigt tidigt med andra ord. Men då är det ju tvillingar nu också. Men kände liksom inget före det ju. Men det var ju så tidigt.

Försök hålla hoppet uppe! <3

• Amberiah

Tack tack. Nu ska jag bara försöka planera hur jag ska få ihop livet. Är ju ensamstående med en son på 16 månader nu. Han kommer vara närmare 2 när twinsen kommer. Nåväl nåväl.. Det ska ju gå. :)

• Amberiah

Frazze, har du Lutinus till övers alltså? Fattas två lådor för mig. Försökte pma dig, men du var privat ;)

Och du, strecken kan variera ju. Försök hålla dig lugn. <3

• Amberiah
    Frazze skrev 2015-09-28 08:38:21 följande:

Jag ska dit vid kl 13.30 idag! Då får jag reda på provet jag tog i Torsdags samtidigt. Bilen med proverna går 14.30 så det kan hända att vi får svaret redan idag på prov 2, men bara för att jag inte ska gå sova inatt igen så kommer det nog imorgon. Känner lite mol i magen idag! Och brösten ömmar pyttelite! Min man lipade direkt när han såg testet! Jag sa att han inte får ta ut något i förskott, men ändå är det svårt att sudda ut leendet idag.

GRATTIS! Du ÄR gravid. Försök nu att tro på det. ;)
  • Amberiah

Frazze, jag beklagar. :/ Vad tråkigt. Men det kan ju ha varit något fel med embryot och därför stötte din kropp bort det. Det är ju ändå den största anledningen till missfall.

Till nästa gång kan jag tipsa om att köpa "Babyklister". Det har jag använt vid mina båda ÄD och jag har ju lyckats båda gångerna.

Fructus Femina heter dropparna och är ett homeopatläkemedel. Det används i Danmark. Man börjar typ en vecka innan insättning och tar 10 droppar, tre ggr om dagen. Sen fortsätter man till v 12. Vid hot om missfall tar man 50 droppar på en gång.

Kram till dig

• Amberiah

Alltså jag måste bara fråga.

Är det någon annan som fått ta Lutinus till v 16? Är i v 13 nu och fick nedtrappningsschemat idag (väntar tvillingar). Men ända till v 16 kändes väldigt länge??

• Amberiah
    Frazze skrev 2015-10-23 15:58:31 följande:

Behöver du mer Lutinus så har jag!

Tack! :) Men jag ska kolla med Veronika om det verkligen stämmer eller om hon har räknat fel.

Har googlat och har inte hittat en enda som använt till v 16. Men sonen slutade jag i v 11.
Svar på tråden AVA klinik i Riga