Hej Hönsmorsan och Tessy! Tänk vad häftigt att vi slla är gravida! Vi har också berättat för föräldrar och mina närmaste kompisar som varit med i processen, men har nästan inte vågat prata om det, rädd för att det då skulle gå åt skogen. Vi fick missfall med tvillingar för 3 år sedan, men då tidigare ena släppte i v 5 och nästa blödde ut i v 8. Ju längre det går så känner vi oss lite säkrare, men börjar man ju tänka att det aka gå vägen och skulle det då hända något så skulle det hela världen rasa. Jag förstår därför tanken att berätta för chefen, nu skulle jag tappa fotfästet helt om något hände. Jag kan fantisera nu om hur det kommer att bli att berätta för olika människor- min bror, pappa, kollegorna, tjejgänget, eleverna och andra vänner som man inte pratar med så ofta. Jag är sugen på en nytt vul nu, vill se att det verkar okej. Vi hoppar över KUB, jag skulle oro ihjäl mig om jag fick lite dåliga odds. Ska msn få göra fostervattensprov där risken är 1% för missfall, mycket större risk än att det är något kromosomfel, enligt barnmorskan. RUL är v 19, vet inte om jag får göra något mer ul innan, när det är tvillingar. Ha det så bra, Fröken Bus