• Micro

AVA klinik i Riga

Tack allihop för pepp:) Wonders: jobbigt att du har mycket symptom, kanske inte ska klaga:)

Helgen var jag i yttersta skärgården( Finland nästa), 25 grader, bad, båtturer, lugn å njutning m bästa vännen å gudbarn i deras stuga. Riktig livskvalité o skönt att tänka på annat.

Ska kolla m min privata gyn om hon kan ordna remiss.

• Micro

Kraschade min flaska m Vigantol oil i badrummet på morgonen:( Är det någon som har över o skulle kunna posta till mig?

• Micro

Rosen: det är D vitamin. Mailade Riga o fick svar att jag kan köpa på Apoteket här hemma. Kul att vara på G igen.

• Micro

Jättegrattis Mrs Cecilia.

Ruvardag 11 och jag har fortfarande inga symptom:( Börjar misströsta lite men jag vet att d inte behöver betyda att ngt negativt. TD på måndag.

• Micro

Tack chikita. Jag kommer nog att ta både sticka o blodprov för det kommer att ta flera daga att få svar på bo för svaret skickas till min bm som postar mig. Hon brukar inte vara snabb. Första gången så jag satte in ett.

• Micro

Tack Zaq, hade bestämt mig för att vänta till TD, har ju hört andras vånda när de testat tidigt.

Skönt att det gick bra för dig. Nu håller vi tummarna. Jag funderar på samma inför ev FET, 1 eller 2? Varför avrådde Fiodina dig? Mig avrådde hon för att jag är 155 cm lång o inte varit gravid, jag är liten m liten livmoder. Tinade de 2 embryon? Var båda bra kvalitet? Jag tänker att det ska kännas dumt att "slänga" ett bra embryo men samtidigt riskerna.... Svårt beslut.

• Micro

Fru84: kul att komma igång igen. Inte långt till ET. Är det en ny "omgång" m donator när det blir ET?

Svar på tråden AVA klinik i Riga