Nån mer som lever med en man med aggressionsproblem?
Jag och min sambo har vart tillsammans i ca 4½ år nu och vi har en dotter på 1 år. Vi har en bra relation i övrigt men tyvärr så lider min sambo av aggressionsproblem.
Han kan få några hemska utbrott där det flyger saker, han skriker, slår i dörrar m.m. Han har aldrig aldrig rört mig eller visat tecken på att röra mig så det är inte det som är problemet.
Jag vill bara komma i kontakt med andra som kanske har samma problem. Jag och sambon har försökt lösa detta själva men vi har nu kommit fram till att det inte går. Vi har pratat om att han ska prata med en psykolog eller liknande men han tycker det är jobbigt och vill helst inte (han tycker sånt är tramsigt, han är väldigt "hård" eller vad man ska säga)
Han har inte haft en lätt uppväxt så jag vet inte om det kan vara det som är problemet eller vad det är..
jaja nu ska inte jag babbla på själv här utan kom igen ni som känner igen er och skriv! Jag behöver få prata av mig med andra i samma sits.
Ni som kommer som moralkärringar och skriver onödiga inlägg som "lämna honom han är en idiot" eller liknande behöver inte besvära er! Tråden är till för stöttning och hjälp hur man ska lösa problemet TILLSAMMANS!