• Adelaide84

Mitt Gravidstreck kom äntligen - MEN FÖRSVANN efter några minuter!!

Testade precis med rfsu gravitetstest och det blev supertydligt POSITIVT!! Hurra tänkte jag!! Två streck!!! Men efter några minuter försvann strecket!!! Det var POSITIVT när det gått 5 minuter men NEGATIVT när det gått 7 minuter??!???

Någon som varit med om liknande????

BIM-1
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-07 14:29
    Vill Tillägga Att Strecket Var TYDLIGT Rosa/Rött (och inte grått) Är det verkligen INGEN som varit med om detta?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • Svar på tråden Mitt Gravidstreck kom äntligen - MEN FÖRSVANN efter några minuter!!
  • Philippa

Ett felande test, inget du ska lita på...

Köp nytt!

• Adelaide84

*springer och köper nytt*

• LindaTheres

Fy va tråkigt... Min erfarenhet av RFSU´s tester är densamma... Var streckat tydligt rosa/rött? På dom testerna kommer det nästan alltid upp ett grått streck där strecket "skulle vart", som sedan försvinner när testet torkar till.
    Köp ett annat märke, är mitt tips...

• Adelaide84
    LindaTheres skrev 2010-05-07 14:07:51 följande:
     Fy va tråkigt... Min erfarenhet av RFSU´s tester är densamma... Var streckat tydligt rosa/rött? På dom testerna kommer det nästan alltid upp ett grått streck där strecket "skulle vart", som sedan försvinner när testet torkar till.Köp ett annat märke, är mitt tips...
    Det var JÄTTETYDLIGT Rosa/Rött!! Inget grått streck alls!!
  • MammaTillOliver
    Adelaide84 skrev 2010-05-07 14:14:48 följande:
    Det var JÄTTETYDLIGT Rosa/Rött!! Inget grått streck alls!!
    har du testat igen??
  • Adelaide84
    MammaTillOliver skrev 2010-05-07 14:16:22 följande:
    har du testat igen??
    Ja men det var mindre än en timmer senare så hade inte riktigt "samlat på mig ngt urin" Deet blev Negativt!! rfsu (som blev knas)var ett sådan som man testar tidigt med och den var inte det andra - har BIM imorrn....
  • MammaTillOliver
    Adelaide84 skrev 2010-05-07 14:22:27 följande:
    Ja men det var mindre än en timmer senare så hade inte riktigt "samlat på mig ngt urin" Deet blev Negativt!! rfsu (som blev knas)var ett sådan som man testar tidigt med och den var inte det andra - har BIM imorrn....
    men samla på dig urin då ;) o testa lite senare {#lang_emotions_laughing} köp ett CB test istället så du får ordentliga svar..måste vara skitjobbigt o vänta :(
  • Adelaide84
    MammaTillOliver skrev 2010-05-07 14:26:11 följande:
    men samla på dig urin då ;) o testa lite senare  köp ett CB test istället så du får ordentliga svar..måste vara skitjobbigt o vänta :(
    Ja.. Nu är det riktigt jobbigt när det blev så här... Är det inte ngn som fått ett pluss som försvunnit tro?
  • Philippa
    Adelaide84 skrev 2010-05-07 14:54:02 följande:
    Ja.. Nu är det riktigt jobbigt när det blev så här... Är det inte ngn som fått ett pluss som försvunnit tro?
    Jo, jag.. men det testet var felande och jag var inte gravid..
  • Adelaide84
    Philippa skrev 2010-05-07 15:01:37 följande:
    FAN!!
  • Adelaide84
    Philippa skrev 2010-05-07 15:01:37 följande:
    Och jag som trodde att det inte kunde bli "falskt positivt" när det är så röd/rosa streck utan bara "falskt positivt" när det är "grå spökstreck".... Usch vad ledsen jag blev nu.... Testade du oxå med rfsu testa tidigt..
  • Philippa
    Adelaide84 skrev 2010-05-07 15:06:48 följande:
    Och jag som trodde att det inte kunde bli "falskt positivt" när det är så röd/rosa streck utan bara "falskt positivt" när det är "grå spökstreck".... Usch vad ledsen jag blev nu.... Testade du oxå med rfsu testa tidigt..
    Japp, det var RFSU tidigt..... de är ofta felande faktiskt....

Spökstreck kan vara vilken färg som helst...
  • Adelaide84

INgen som varit med om detta och faktiskt varit gravida??? {#lang_emotions_surprised}

• Lillpyret2011
    Adelaide84 skrev 2010-05-07 17:41:19 följande:
    INgen som varit med om detta och faktiskt varit gravida???
    Joooo jag =)
    Tog två RFSU test i rad som det blev så på. Sedan köpte jag CB digital som visade GRAVID! Detta var nyligen 20/4 så jag håller tummarna för dig!
  • Kickan90

testa clear blue, ska ha hört att den ska vara bra :)

• Glad lessen

Så fick jag det på Clear blue. Först var där ett svagt pluss på en gång. Efter ca 10 minuter var det typ borta. Men jag testade nån dag innan bim. O på bim gjorde jag ett digital istället som visade Gravid Så tappa inte hoppet

Svar på tråden Mitt Gravidstreck kom äntligen - MEN FÖRSVANN efter några minuter!!