• Maria222

Vad har ni gravida för bikini i sommar?

Nu har jag provat mig igenom alla affärers bikinis känns det som, ingen passar.
    jag är gravid i v 26 och förstår inte hur jag ska kunna ta mig igenom sommaren utan en bikini.
    Vilken modell ska man satsa på? Vad har ni andra för bikini?

Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • Svar på tråden Vad har ni gravida för bikini i sommar?
  • Edalia

jag var höggravid förra sommaren , då använde jag en vanlig halterneck bikini med breda band. bikinitrosa använde jag den jag har i vanliga fall.

Är det något speciellt du letar efter? på vilket sätt passar dom inte?

• josen 1

jag har köpt en på stadium.. finns massa separata under- och överdelar :) Blev en typ boxertrosa och en halerneck-överdel.

• Bumblebina

Använder mammabaddräkt istället. Mycket bekvämare, inget som skär in i magen osv.

• Princessbakelsen

Jag letar oxå men tänker köpa vanlig, bara i större bh stl och säkert en större stl större oxå i underdel.. Det finns en del bra bikinis på Twilfit upp till E i kupa vet jag.

prinsessbakelsen.blogg.se

• Maria222

Tack för tipsen :)

Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • M 1985

förra gången hade jag bara mina vanliga bikinis, satsar på samma även denna gång. Billigt och bra!=)

• baby2011

Har en större storlek i trosorna (boxermodell) samt en tankini för gravida från H&M. Kommer nog blir bra.

Dock  är jag bara i veca 11 så kommer inte vara så stor (förhoppningsvis) i sommar!

Svar på tråden Vad har ni gravida för bikini i sommar?