• Jahaja

bananaisland.com??

Är de nån här som är medlem på bananaisland.com och som då vet hur man gör för att ta bort sin sida där?
    Jag blev medlem där för himla länge sen och sen har jag nte loggat in på evigheter, en så addade folk mej på min msn å dom sa att dom sett min adress på just bananaislans.
    Så nu vill jag alltså ta bort min bild, eller bäst av allt hela min sida där.. Men de verkar inte funka!!!?
    Sen hittar jag inte en mail eller nått att kontakta nån ansvarig där... vet inte vad jag ska göra.. vill ju inte ha min bild där ju... =(((

• Svar på tråden bananaisland.com??
  • emmye

hm vet ej men va är det för sida???

• emmye

jaha ok för när man klicka på adressen där du skrev den först kom jag till värsta porrsidan

• Jahaja

oj! jaha.. de visste inte ja.. :/... sorry... *skäms*

• Smajla

Kan du inte maila nån ansvarig och fråga hur du ska göra?

• Jahaja

Smajla: Ja ja försöker ju de! men de finns ingen mail eller dylikt till nån ansvarig!!
    Åååå ja är så arg!!

• Jahaja

Ja tror ja hittade en kille som visst skulle vara ansvarig.. vi får väl se hur de går... men ja va inte snäll!

• emmye

hur går det?? tagit bort bilden??

kan du inte fråga nån där då?? alltså nån som är medlem...

• Jahaja

Jo jag frågade folk där och till slut fick ja tag på en som ska vara ansvarig... :S.. men de verkar hel dumt..
    hur som helst så sa han att man inte kunde ta bort bilderna, inte nu (?) Så jag skrev att han vist skulle plocka bort mina bilder..

kan man anmäla annars??

• jeeri74

Konstig community om man inte kan ta bort vare sig bilder eller sitt medlemskap.
    Antar att du har granskat sidan upp och ner efter någon stans där man kan ta bort sig. Kanske finns någon pytte-ytte liten länk någonstans..? Men om ansvarig säger att det inte går.. låter lite oseriöst. Vet inte om man kan anmäla, men du kan kanske ta upp det till diskussion på sidan (om det finns forum odyl) och se vad andra tycker. Om många protesterar borde han få tummen ur..

Lycka till!

• Jahaja

Jag har pratat med datainspektionen och fått hjälp med vad jag ska göra.. så vi får se nu om de löser sej =)

Svar på tråden bananaisland.com??