• Anonym (degmagen)

Plastikkirurg i Göteborg?

Lägger tråden här då jag anser att många jag känner inte har med detta att göra. :)

Jag är intresserad av att göra en bukplastik och undrar ifall någon här kan rekommendera en bra plastikkirurg i Göteborg?

• Svar på tråden Plastikkirurg i Göteborg?
  • Anonym (valken)

Jag ska på konsultation om 3 dagar på Art Clinic -så kan återkomma med mina åsikter efter det Jag ska prata fettsug/bukplastik...

• Anonym (degmagen)

Gör gärna det! :)

• Anonym (degmagen)

Hur har det gått för dig idag? *nyfiken*

• Anonym (valken)

Hej!
    Inte jättebra :( Dels slutade den totala summan på över 20.000 kr mer än jag räknat med!! O dels så fick jag inte alls bra kontakt med läkaren... :/ Han svarade inte på mina frågor, utan "slingrade sig" o svarade svävande. Det kändes inte som att han lyssnade på mina önskemål, innan jag hade hunnit säga vad jag ville åtgärda så hade han redan hunnit klämma på mig o säga "detta behöver göras"...! Jag fick liksom avbryta honom för att säga vad jag ville ha för resultat, för han frågade inte det ens... Näe, det kändes inte alls bra! Så på ett sätt känns det skönt att det blev så pass dyrt så jag ändå inte kunnat om jag velat för skulle jag haft råd skulle jag inte vilja att han opererade :/
    Det kändes även som att han tyckte jag var jobbig, elelr han fick mig att känna mig jobbig... Sättet han berättade för mig vad som behövdes göras fick mig att känna mig... ja jobbig, ivägen... Usch alltså, är så besviken!

Men 500 spänn skulle dom ha!

Nu vet jag ju inte alls hur han är som kirurg så att säga, hur resultaten blir osv... Men som kontaktperson var han INGET o ha. Han fick mig absolut inte att känna mig i säkra händer. Noll förtroende :(

Vet inte hur det är med namn o så, om man får nämna sånt men jag var hos Ingemar Fogdestam... Som sagt på Art Clinic i Gbg...

Jaja, jag får fortsätta på egen hand... Har gått ner 15 kg o har ca 5 kvar till normalvikt, men bör nog gå ner iaf 10 kg till för o se slank ut... Blä, det är inte kul o gå ner i vikt. Meningen med livet är ju en liten skål med godis

• Anonym (degmagen)

Oj då! Nej, det lät inget vidare. Man vill ju gärna få fram sina önskemål och inte bli överkörd. Oavsett om han är en lysande kirurg så är bemötande oerhört viktigt och känner man sig inte väl bemött så hade iaf inte jag bokat in min operation där.

Håller med dig... En liten skål godis är svårt att slå. {#lang_emotions_smile}

Lycka till med viktnedgången!

• Anonym (valken)
    Anonym (degmagen) skrev 2010-05-14 09:45:43 följande:
    Oj då! Nej, det lät inget vidare. Man vill ju gärna få fram sina önskemål och inte bli överkörd. Oavsett om han är en lysande kirurg så är bemötande oerhört viktigt och känner man sig inte väl bemött så hade iaf inte jag bokat in min operation där. Håller med dig... En liten skål godis är svårt att slå. Lycka till med viktnedgången!
    Tack så mkt! Är inne på dag 3 nu på "dieten" o ska göra första vägningen på måndag :)

Lycka till själv -hoppas du hittar en bra klinik/kirurg
Svar på tråden Plastikkirurg i Göteborg?