• mamajoh

storkkliniken

jag planerar att åka till storkkliniken i sommar och insimineras! nån mer som ska  dit i sommar? då kan vi följa varandras resor
  • Svar på tråden storkkliniken
  • Smultron20

Hej!
    Vi ska åka till Stork i sommar.. har tid bokad för journalsamtal om ett par veckor sedan bär det av.
    Vi ska göra DI.
    Har du varit där än? Hur har det gått?

• MD77

Jag ska dit snart hoppas jag, väntar in ÄL som ska komma nästa vecka om jag har turGlad

Lycka till!

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • när blir vi tre

hej!
    vi har bestämt oss för storkkliniken också.
    känns väldigt bra, inväntar mina provsvar för hepatit osv, så allt e klart för start om nån månad eller så...
    spännande!!
    lycka till!!!

• CandA

Vi ska göra vårt fjärde försök på Storkkliniken. Människorna där är HELT underbara!

Lycka till alla som kämpar!

• Silversaga

Hej!

Jag var där i måndags det var toppen...nu är det bara en lååång väntan innan man kan göra grav-test Skrattande
    Hoppas att det går bra för er andra.

• MD77

Hoppas det går bra och att det blir en liten bebis Glad Jag åker nog dit till helgen om det blir som det ska. 

Lycka till! 

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

I lördags var jag där och gjorde min första insemination så nu är det bara att vänta och hålla tummarna...

Hur går det för er andra?

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Smultron20

Hej!

Vi ska göra första DI snart. Jag väntar på ÄL nu. Är på cykeldag 7 så nån vecka till sen ska det börja testas med stickor.
    Roligt att följa andra i samma situation!!

Lycka till alla =)

• smileye

Hej!
    Jag var på Storken i torsdags. Blev väl omhändertagen men ska om det blir fler tillfällen se till att ha med mig en god vän. Det var ganska mycket känslor som drogs igång och det hade varit skönt med sällskap. Tyvärr var mina närmaste och semestrade på olika håll. Innan själva inseminationen har jag känt mig så lugn i att det blir till det bästa vare sig jag blir gravid eller inte men de senaste dagarna har det varit svårt att tänka på annat. Känns det igen?

• Linastrumpan
    smileye skrev 2010-07-20 07:28:24 följande:
    Hej!
    Jag var på Storken i torsdags. Blev väl omhändertagen men ska om det blir fler tillfällen se till att ha med mig en god vän. Det var ganska mycket känslor som drogs igång och det hade varit skönt med sällskap. Tyvärr var mina närmaste och semestrade på olika håll. Innan själva inseminationen har jag känt mig så lugn i att det blir till det bästa vare sig jag blir gravid eller inte men de senaste dagarna har det varit svårt att tänka på annat. Känns det igen?
    Jag kan bara säga (har själv varit till stork) att de två veckorna efter besöken var de lääääängsta två veckorna i mitt liv! Jag fattar inte hur jag klarade av att jobba för allt jag tänkte på var just tänk om.......
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Vickan79

Hej!

Jag och min pojkvän ska dit antingen på onsdag eller torsdag den här veckan beroende på ÄL.
    Börjar bli jättenervös..:S

Lycka till allihop!! 

• Smultron20

Hej!

Jag och min sambo var på vår första DI på Stork i helgen.. kändes så bra! Härliga människor =)
    Nu är det bara så väldigt lääänge till nästa helg då vi kan göra grav.testet!!!!
    Håller alla tummar o tår!!!

Kram på er!!

• smileye

Ja, lycka till önskar jag er alla som är på väg/har varit på Storken! Nu vet jag att det inte blev något litet pyre den här gången, men jag tar nya tag och åker om ett par veckor igen. Det var långa dagar att vänta på resultat men jag hade en magkänsla som stämde. Tiden mellan insemination och resultat gjode mig dock helt och hållet övertygad om att det är det här jag verkligen vill. Det är så svårt att hålla sig helt övertygad i en känsla innan allt ställs på sin spets på nåt sätt...

• Lee78

Jag var på Storken i maj!!!

Är nu i v 16 och både sett lille pyret på UL o hört hjärtljuden. Än så länge allt bra.

Funkade på första försöket - helt otroligt.

Men graviditeten hittils har varit rätt jobbig - jag har spytt sååååå mycket - vilket är helt nytt eftersom jag knappt mådde illa med sonen.
    Nu är illamåendet borta sedan flera veckor men jag spyr fortfarande upp middagar till höger o vänster.

Men man tar ju det - eller hur ;o)

Lycka till alla som försöker!

• Smultron20

Hej!

Nu vet vi att det inte blev något litet pyre denna gången. Blev lite ledsen när mensen kom men det var ju bara första gången med DI så vi ger inte upp än. Mensen var dessutom försenad 8 dagar..har aldrig hänt att jag gått över ens en dag så hoppet steg ju för varje dag. Dock inget positivt grav.test.
    Tror att Crinonegelen som jag behandlat med har påverkat min cykel.
    Nästa besök på Stork blir i slutet på aug, början på sept. Bara att ta nya tag!!

Känns skönt att följa andra i samma/liknande situation!!

Svar på tråden storkkliniken