namn på syskon till Lucas ??
ge gärna förslag på både pojk o flicknamn till syskon åt Lucas.
Inga namn som börjar på L bara..
ge gärna förslag på både pojk o flicknamn till syskon åt Lucas.
Inga namn som börjar på L bara..
vi ska in för igångaättning imorron o blirde en kille så blir de en LUCAS. vi har nu redan en PHILIP och en ELIN... tycker att de namnen passar mycket bra ihop :D
Lucas & Charlie
Lucas & Kevin
Lucas & Casper
Lucas & Oskar
Lucas & Isak
Lucas & Theo
Lucas & Alexander
Lucas & Oliver
Lucas & Elliot
Lucas & Noah
Lucas & Jacob
Lucas & Joel
Lucas & Vilgot
Lucas & Eddie
Lucas & Alice
Lucas & Maja
Lucas & Alva
Lucas & Olivia
Lucas & Vilma
Lucas & Evelina
Lucas & Ella
Lucas & Tilde
Lucas & Elina
Lucas & Vilja
Lucas & Malva
?
Lucas och
Ellen
Irma
Kajsa
Viola
Gunnel
Emilia
Staffan
Harry
Ture
Halvar
Isar
Abraham
Lycka till nu! Mvh Adrian
Jag fattar fortfarande inte varför det andra barnets namn ska passa ihop med det första barnets. Det första barnet får ett "eget" namn, men det andra barnet får ett namn som passar med den förstas. Varför? Varför får inte det andra barnet också ett namn som är hans/hennes eget och som inte behöver passa ihop med någon annans namn
Lucas & Elvis
Lucas & Simon
Lucas & Oscar
Lucas & Livia
Lucas & Klara
Lucas & Anna
Vänner väntar barn och dom tror att det är en liten Lucas i magen. Storebrorsorna heter Rasmus och Alexander.
Lucas och
Mary
Elissa
Lisa (Ovanligt bland barn nu för tiden!)
Alexia
Jessica
Oliver
Isac
Jayson
Vilgot
Linus
Lycka till :)
Jag har inte sagt att namnen ska passa ihop, de kommer de ju göra vilket namn man än väljer..
Men jag vill ha lite förslag, är helt lost på namn just nu..
Eddie Theo och Alice är de enda namnen jag tycker är fina som jag fått förslag på,..
Ja men det visar sig va det blir ;P
Lucas och...
Evelina
Nora
Estelle
Minna
Elin
Simone
Emily
Vilgot
Love (vet att du inte ville ha L, men tycker bara det är sååå fint)
Marcus
Alex
Pjoknamn tycker jag är otroligt mycket svårare!
Hoppas ni hittar ett som ni tycker om och kommer trivas med! :)
Det där med att två syskons namn ska passa ihop, det tycker jag faktiskt är lite viktigt... Tex att ha ett namn på typ tre bokstäver och ett syskons namn på 12 bokstäver kanske inte "låter" för snyggt, men självklart får man göra som man vill och jag håller med om att man är en individ och inte ett syskonpar eller vad man ska säga ;)
Så jag tycker att det är upp till var och en, vill du att dina syskons namn ska passa ihop "lite" i allafall så fine ;)
Tycker du inte att det spelar någon roll hur de låter ihop så fine ;).
GÖR som du själv vill och tycker, strunta i vad alla andra säger och tycker om det!!!
Alicia
Angelina
Angelica
Stephanie
Freja
Ines
Noah
Hugo
Milo
:)
Man väljer ju ändå ett namn man gillar, inte ett man inte gillar för att det passar med det andra
Ian och Hector är mitt favvokillnamn just nu och Isabelle är bland det finaste namnet jag vet.
Alfred
Isak
Valter
Och Filip såklart som min lilla kille heter :) Det passar med Lucas tycker jag
Lucas och simon heter min systers pojkar
lukas och ida
Vi hade inga bra namn på vår minsting när hon låg i magen. vi visste inte vilket kön. När hon sen var född så stod det mellan Molly och My. Men inte för att det skulle "matcha" Fanny för det gör det inte men för vi gillade de namnen.
Storasyster fick sedan bestämma och när lillasyster var något dygn var det bestämt att det hon skulle heta My.