Allting förlorat en 3:e gång??
Just nu känns allting otroligt hopplöst och tråkigt...har två x och ett ev mf bakom mig...fick nyligt reda på att jag var gravid igen!! Och eftersom jag haft x så vill de att man ska göra tidigt vul så fort som möjligt...
Sagt och gjort...ett tidigt vul gjordes idag, men han kunde bara se en hinnsäck, gulesäck...inget foster, och inga hjärtslag!!
Hade sista mensen 28/3...stegring på äl test 12-13/4.....så borde ju vara i slutet på v 6, början på v 7 iaf nu....då borde man ju se ifall det finns något liv därinne...eller??
Han sa att det ev kan vara för tidigt att se nåt ännu, att jag haft äl senare än jag trott...men även att detta kan vara en onormal graviditet, som kommer bli ett mf....
Ska tillbaka om en vecka för att se om ngt växt till sig...men just nu känns allt bara så ledsamt...nånstans har man redan ställt in sig på att man kommer förlora den här graviditeten oxå... känns som 3:e gången gillt i dålig bemärkelse!!
Alla runt omkring en antingen är gravida, eller har fått smått...och det verkar gå så lätt för alla...varför vill det inte funka en endaste gång för oss??