Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Allting förlorat en 3:e gång??

Du ligger precis i gränslandet för att man ska kunna se hjärtat så än är inte hoppet ute!!

Lycka till!

3 killar & pojke v27 ☆ tesked.blogspot.com/ ☆ Virkaholic
  • Teskedsmamman
    simba skrev 2010-05-10 17:26:33 följande:
    Tack!! men borde det inte finnas någon tillstymelse till fosteranlag iaf?? Han såg varken eller...bara säck...
    Inte helt säkert, hade du stegring 12/13 så hade du ägglossning typ 13/14 och så upp till 12 dagar innan det fäster i livmodern... det kan spela på mer än en vecka när det fäster och då kan det vara så att det är svårt att se något...
  • Teskedsmamman
    simba skrev 2010-05-10 21:39:30 följande:
    Ok, dina ord ger iallafall en liten gnutta hopp om att det kanske kan se annorlunda ut om en vecka =) Man känner sig bara så otroligt nedslagen just nu, och det är så svårt att tänka positiva tankar... Det senaste året har knäckt mig totalt, och just när man trodde sig vara starkare, så kom detta! Platt mot marken igen liksom! Vågar inte tro, för varenda gång hittills som jag gjort det, så har det slutat med dåliga nyheter... Ursäkta för mina verkligt totala negativa ord just nu...måste väl bara hinna ifatt i tanken igen! Vill inte ta till mig att detta faktiskt kanske är på väg att hända igen! Men tack för positiva ord =)
    Jag vet precis hur det känns, har haft två ofostriga graviditeter....

Att ha en "Hoppas pådet bästa, förvänta det värsta" är kanske en bra attityd, men det är enkelt att bara gräva ner sig i nattsvart mörker...
  • Teskedsmamman
    simba skrev 2010-05-10 22:29:22 följande:
    Eliza34:Han sa inget om hur stor hinnsäcken var, så det vet jag inte...tyckte han sa att han såg gulsäck, men jag kan ha hört fel, och att det bara var hinnsäcken där...blev så chockad när han sa att han inte såg nåt, så jag bara tänkte att jag ville ut därifrån..men såklart hoppas jag du har rätt, och att det ska se annat ut om en vecka =) Teskedsmamman: Jo det är verkligen lätt att fastna i tårar..dem har jag blivit väl bekant med...blir så imponerad av dem som trots mkt hårda smällar ändå lyckas behålla glädje, och hålla sig starka... Hur gör man för att hålla upp sig själv medans man faller liksom?
    Man faller färdigt, plockar ihop bitarna och ger sig fan på att lyckas.... Det gör ont att landa men jag ser inte att jag har haft andra alternativ...

Första gången hade jag ingen ANING om att man kunde vara gravid utan foster, andra gången visste jag vad som var på gång men hoppades så klart... Det gjorde ont men jag var förbered....
Svar på tråden Allting förlorat en 3:e gång??