Jennie1987 skrev 2010-05-26 13:13:46 följande:
Ja, jag tror också att du lär känna om du är överstimulerad, så det är nog bara att köra på! :)Jo, precis, och jag misstänker faktiskt att min läkare har räknat lite "fel" denna gången, eftersom jag inte kände någonting söndag-måndag, och istället känner en del nu. Så kan ju vara så att jag ska ha ägglossning nu istället.Får som sagt sexa på och hoppas på det bästa :) Ja, visst är det jobbigt när man inte riktigt hänger med i vad som egentligen händer i kroppen? Helt otroligt snurrigt! :P
Ja det gör man allt.. det märker man nog rätt tydligt! Har bestämt att inte kolla med äl test i fall det är äl eller inte, utan litar på kroppen och hur jag känner mig, brukar ju känna av då jag har äl, så nu ska vi börja mysa här till helgen! ;) Känns träligt då man har inplanerade sexdagar, inge roligt, sex ska man ju ha då man är sugen, inte för att man "måste" men nu känner vi att vi ska ha sex iaf 4 dagar på raden just för att inte missa äl, det kan ju göra skillnad med dubbelkur pergo, vi ska testa och se!:) Men som sagt, sex vill man ha för att man e sugen, inte ha det som ett jobb, fattar du hur jag menar? :p Okej, ja men då har du säkert äl nu, de kan ju inte säga något exakt besked om då du ska ha äl, utan de säger väl på ett ungefär.. men bara för er att sexa på med då:) Så kanske det tar sig denna månad=)!! Wiiiiie!:) Ja hur kroppen funkar är ett mysterium!:p